ZeMMiK
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 18, 2005
- Messages
- 617
- Reaction score
- 0
Ik zag dat sommige gasten gek zijn van TRansformers.
Er is een Conventie daarvan op 8 Juni in Nieuwegein.
(ik ga er niet naartoe... ben niet zo´n fan)
http://www.bots-nl.com
Ik hoop dat iemand het leuk vind :idea:
Er is een Conventie daarvan op 8 Juni in Nieuwegein.
(ik ga er niet naartoe... ben niet zo´n fan)
http://www.bots-nl.com
Ik hoop dat iemand het leuk vind :idea: