What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

track-trace status controle

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Vroeg me eigenlijk af hoelang zoiets nog kan duren want dit is de eerste keer dat EMS niet binnen de 5 dagen afleverd.
Laatste status is:

Pending customs inspection.

Toch iets met de douane te maken of...
 
Ik denk dat ze het dan bij de douane hebben staan, ik zou even bellen als ik jou was.
 
Hoe weet ik waar ik het beste naartoe kan bellen?
Tja dit is m'n eerste keer dat mij zoiets overkomt...
 
Dit had ik dus ook vorige maand, leverancier had t met EMS gestuurd, binnen 1 dag op t vliegtuig en vervolgens bleef t gewoon 10 dagen bij de douane op schiphol liggen (vlgns tracking). Uiteindelijk toch gekregen...
 
Straks lopen die coke honden er een beetje mee te ravotten :P
 
Kom op beetje googlen man. Je haalt wel cabs uit Japan maar je kunt niet het nummer van de Nederlandse douane vinden?
 
Ken":l0h4ryay said:
Kom op beetje googlen man. Je haalt wel cabs uit Japan maar je kunt niet het nummer van de Nederlandse douane vinden?

Jij weet net zo goed als ik dat Ronnie voor de cabs zorgt en ik voor de afnemers.
Maar ik zal eens kijken...
 
Meer informatie is ook te vinden via Internet op de website van de Douane: www.douane.nl of via telefoonnummer: 0800 - 0143.
 
Omdat die knuppels er zo lang over doen kan ik gvd weer 26 euro dokken voor een game die in de aanbieding was en me uiteindelijk weer de volle mep kost.
 
Back
Top