Ik ben er vandaag ook een dagje geweest, van 14:00 tot 19:00 daar lol gehad, voornamelijk bij de Vewlix L met street fighter IV
Was echt suuuuuper druk, niet normaal!
Leek net de HCC dagen in hun toptijd, wringen door de mensen.
Elke cab of flipperkast was bezet en meeste zelfs met wachtrij.
Ik heb om die reden helaas niet kunnen flipperen op de klassiekers
Sega rally was maar 6x ipv 8x, waarvan 1 kapot was.
Niet gespeeld, te druk.
Scud race wel gespeeld, maar geen geluid en geen ffb

Stond wel op free play, foutje denk ik.
Mario Kart voor mijn neefjes, die hebben zowat een uur staan wachten om te kunnen spelen omg
House of death 4 stond uit, daar kwam ik eigenlijk ook voor.
Balen man.
Daytona deed het gelukkig, maar crappy monitor.
Had de neiging om het daar te gaan instellen wahaha
Was ook druk, na kwartiertje wachten kon ik spelen (of ik thuis niet genoeg heb gespeeld en dan hier ervoor betalen, grappig is dat xD).
Omdat overal zo druk was, was street fighter relatief rustig en heb daar de meeste tijd en geld in gegooid.
Waren aantal goede spelers die elkaar bleven uitdagen en dan ben je zo een paar uur verder hehe
Al met al een leuke gezellige dag gehad.
Wel heel jammer van de vele kapotte cabs.