What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TOKYO GAME SHOW 2006

Ken

High Score Hunter
Wat is er allemaal gebeurd vandaag en dit komende weekend op de TGS!
Post hier je impressies, je links naar filmpjes etc.

Tokyo Game Show preview op:

http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=61997
820782_610_1158910368015-TGS2006.jpg
 
Ik ben zwaar onder de indruk van MGS4, wat een sfeer man.
DMC 4 vind ik eerlijk gezegd tegenvallen, maar eens goed gaan bekijken dit weekend. Hou de main site in de gaten, zondag komen er een zooi pics op!
 
Even een zootje trailers bekeken en deel compleet je mening Ken, MGS4 ben ik zeer van onder de indruk. En natuurlijk vraagt iedereen zich af wie die man aan het eind evan de trailer is... En eigenlijk ik ook 8)
 
Level 5 is bezig met een RPG voor de PlayStation 3. Het spelletje gaat "White Knight Story" heetten en een ziekelijk mooie gameplay HD movie is hier te vinden.
 
Rano":2i1k02lp said:
Level 5 is bezig met een RPG voor de PlayStation 3. Het spelletje gaat "White Knight Story" heetten en een ziekelijk mooie gameplay HD movie is hier te vinden.
Prachtige omgeving, echter niet te enthausiast over de characters. Doet me beetje denken aan final fantasy, waar ik absoluut geen fan van ben. Wel ziet combat er interessanter uit en die boss fight belovend! Echt zo'n filmpje waar ik meer van wil zien...

Zag op de lijst met aangekondigde games op voor TGS niet echt veel wat me interesseerde, dus dan maar trailers kijken. Met name voor de PS3 natuurlijk. MGS4, ben er geen fan van (uitzndering van deel 1 uiteraard). Dus ook geen flauw idee wie die kerel op 't einde is. Trailer ziet er wel ok'ish uit, beetje gaar, maar dat heb ik altijd al gehad met MGS.

Heb nog niet iets gevonden waar ik van onder de indruk was (met twee of drie uitzonderingen). Was wel blij om te horen dat er een nieuwe harvest moon komt voor de DS, alhoewel die waarschijnlijk 99% zal zijn als zijn voorgangers. Viva Pinata trok me wel aan voor één of andere reden.

Die 15 minuten gameplay vid met commentaar van BIOSHOCK slaat echt alles. Damn wat ziet dat er geweldig uit!
 
Dem.":1j1d1b3h said:
Zag op de lijst met aangekondigde games op voor TGS niet echt veel wat me interesseerde, dus dan maar trailers kijken. Met name voor de PS3 natuurlijk. MGS4, ben er geen fan van (uitzndering van deel 1 uiteraard). Dus ook geen flauw idee wie die kerel op 't einde is. Trailer ziet er wel ok'ish uit, beetje gaar, maar dat heb ik altijd al gehad met MGS.
Dat heb ik dus precies zo. Ik heb alleen deel 1 echt gespeeld. Deel 2 en 3 vrijwel niet. Ik ben dus niet zo bekend met het verhaal als de rest. Maar ik raak toch heel enthousiast over deze game. Ik vind die sfeer zo vet.

Dem.":1j1d1b3h said:
Heb nog niet iets gevonden waar ik van onder de indruk was (met twee of drie uitzonderingen). Was wel blij om te horen dat er een nieuwe harvest moon komt voor de DS, alhoewel die waarschijnlijk 99% zal zijn als zijn voorgangers. Viva Pinata trok me wel aan voor één of andere reden.
Harvest Moon voor de DS die net in de VS uit is, zuigt aan alle kanten. Heel jammer, want op de Cube en op de GBA waren het toffe games. Als je Viva Pinata leuk lijkt, dan moet je dit filmpje zien! 20 minuten gameplay met uitleg. Dan MOET je de game gewoon hebben (ik = AC fan :)).

Dem.":1j1d1b3h said:
Die 15 minuten gameplay vid met commentaar van BIOSHOCK slaat echt alles. Damn wat ziet dat er geweldig uit!
Jup, heel vet. Alleen haat ik het als ontwikkelaars van te voren al roepen dat ze het genre gaan redefineren. Zo revolutionair vond ik het er niet uitzien. Maar die art deco stijl en dan onder water. Damn, hot!

En natuurlijk Duivel Mag Huilen Vier. Had niet verwacht dat ie zo speelbaar zou zijn. Dat ziet er echt ongelofelijk vet uit.
 
Rano":22dtqnsw said:
Dem.":22dtqnsw said:
Zag op de lijst met aangekondigde games op voor TGS niet echt veel wat me interesseerde, dus dan maar trailers kijken. Met name voor de PS3 natuurlijk. MGS4, ben er geen fan van (uitzndering van deel 1 uiteraard). Dus ook geen flauw idee wie die kerel op 't einde is. Trailer ziet er wel ok'ish uit, beetje gaar, maar dat heb ik altijd al gehad met MGS.
Dat heb ik dus precies zo. Ik heb alleen deel 1 echt gespeeld. Deel 2 en 3 vrijwel niet. Ik ben dus niet zo bekend met het verhaal als de rest. Maar ik raak toch heel enthousiast over deze game. Ik vind die sfeer zo vet.

Dit heb ik eveneens! Deel 1 flink gespeeld op de PS1, maar aangezien ik toen nog op de basisschool zat heb ik niet heel veel meer onthouden van het verhaal. Binnenkort hoop ik MGS weer opnieuw aan te kunnen schaffen, de serie door te lopen en op tijd klaar te zijn om MGS4 te kunnen spelen met de volledige kennis van het verhaal, eerder wil ik er niet aan beginnen. Bij zo'n game vind ik het belangrijk dat je je ook echt in het spel verdiept, zodat je optimaal kunt genieten van de gameplay en het verhaal.

Rano":22dtqnsw said:
En natuurlijk Duivel Mag Huilen Vier. Had niet verwacht dat ie zo speelbaar zou zijn. Dat ziet er echt ongelofelijk vet uit.

Het zag er inderdaad flink goed uit, ik kijk zeer naar deze titel uit =)
 
Rano":14ass5kf said:
Harvest Moon voor de DS die net in de VS uit is, zuigt aan alle kanten. Heel jammer, want op de Cube en op de GBA waren het toffe games. Als je Viva Pinata leuk lijkt, dan moet je dit filmpje zien! 20 minuten gameplay met uitleg. Dan MOET je de game gewoon hebben (ik = AC fan :)).

Awww, dat is balen. Keek juist zo uit naar een harvest moon. Zo verslavend die GBA versie. Net die 20 minuten gameplay gekeken, kende ik nog niet. Lijkt me zo'n heerlijk spel. Alleen jammer dat hij het online gebeuren niet uitgebreid uitlegt want daar ben ik ook benieuwd naar. Maar Viva Pinata lijkt me zo leuk <3
 
Het schijnt dat je elkaar dorp kunt bezoeken.. Maar ook dieren uit kunt wisselen. Alle dieren hebben ook een soort kledinglabel waaraan je kunt herkennen dat ze van jou zijn. En eenmaal online kunnen jouw dieren de hele wereld over trekken. Te vet gewoon!
 
Net even de 20min. durende video gezien en wat is die game toch godsgruwelijk heftig! Een schattig en kleurrijk uiterlijk maar zo leuk uitgevoerd, genoeg opties en ik heb al helemaal zin in deze game :)
 
Nou ik ben net pas thuis, maar het was weer leuk dit jaar.
Moet eerlijk zeggen dat zonder de PlayStation3 titels het weinig was geweest, maar ik heb een paar dingen gezien en gespeeld waar ik echt zeer van onder de indruk was. Ik ga nu het verslag voor Gamez.nl schrijven.
 
Het enige wat mijn boeit voor de PS3 is VF5. Voor de rest weer updates van de oude franchises die ik nu wel heb gezien. Ik hoop dat er wat vernieuwende dingen op uitkomen. Het feit dat er al geen SNK games voor op mogen komen van sony zegt me ook genoeg. 2D gaat nog verder afsterven...zonde.
 
Ken":4wk491kb said:

Zoals verwacht weer een heerlijk stukje, Ken.
Erg leuk om te lezen en ook zeker opmerkelijk dat je Motorstorm boven DMC4 plaatst, maar aan je mening te lezen is het helemaal niet zo verwonderlijk. Ieder zo zijn smaak en mening, ik zal ze zelf eerst moeten spelen wil ik tot een oordeel willen komen.
 
Goede Sony line-up en wat zien die games er toch mooi uit zeg!
Persoonlijk ben ik best benieuwd naar Railfan. Hoewel ik niets met treinen heb, lijkt het me toch leuk om over de sporen van Japan te toeren. Het ziet er gewoon zo mooi uit!
Ken heb je het toevallig kunnen spelen? en zo ja hoe speelt het?
 
Nee me maatje heeft Railfan wel gespeeld en ik heb er een tijdje bij staan kijken. Het is gewoon zoals de Densha de Go REAL series, alleen dan met Chicago erbij en een nieuwe naam om het ook buiten Japan te kunnen gaan verkopen. Verschil met de Densha de Go series is dat je echt niet meer kan zien dat alles in het beeld slomer gaat als je afremt. Bovendien is de camera vanuit de lucht erg geinig. Het wordt voor mij een zekere aanschaf, maar ik heb dan ook aardig wat Densha de Go games. Erg verslavend, zeker als je in Japan bent geweest.
 
Cosplay pics staan op de Frontpage! Laat even weten welke je de foutste vindt in een reactie!
 
Back
Top