What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Xbox 360 met spellen en extra's

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik heb hier een Xbox 360 premium van een paar maanden oud met bon en doos en 2 controllers er zit dus nog ruim meer dan een half jaar garantie op. Er zitten de volgende spellen bij: Soul Calibur IV Virtua Fighter 5 Dragon Ball Z Burst Limit Dead or Alive 4 Forza 2 Beijing 2008 Test Drive Unlimited The Club Command & Conquer 3 Command en Conquer 3 Kane's Wrath Overlord Ridge Racer 6 HALO 3 Gears of War Unreal Tournament III Viva Pinata Fifa 2008 Verder staat er op de Hardeschijf nog meer dan 35 Xbox Live Arcade spellen, die ook zijn gekocht via Xbox Live account punten. Dit gaat alleen weg bij een normaal en goed bod. Verder zit er ook nog 2x een headset bij en een VGA kabel.

Helaas moet deze weg mijn auto heeft het begeven en de rekening is nogal erg hoog waardoor ik moet kiezen tussen de 360 of de auto en ja dan is de keuze makkelijk gemaakt.
 
1 jaar garantie en 3 jaar garantie op "red ring of death"!
Succes met de verkoop!
 
R2-2D":2bjw6bjn said:
1 jaar garantie en 3 jaar garantie op "red ring of death"!
Succes met de verkoop!

Dankje ookal heb ik niet zoveel aan zo'n reactie.
 
R2-2D":17krjeml said:
1 jaar garantie en 3 jaar garantie op "red ring of death"!
Succes met de verkoop!

Ring of Dead is trouwens levenslang.(is mij verteld bij m'n net nieuwe aankoop van de 360).
Maar dan moet de 360 nog wel leverbaar zijn...
 
Blijkbaar heb je in gedachten wat "normaal" is, zet dat er dan ff bij zou ik zeggen. Evenals losse prijzen als je ook los wil verkopen?
 
Back
Top