Ricepuppet
Candy Cab Regular
- Joined
- Oct 5, 2005
- Messages
- 362
- Reaction score
- 0
Te koop of te ruil, deze game. Heb hem nog geen 3 dagen (bon aanwezig), gloednieuw. Wil er vanaf omdat ik de game van m'n ex heb gekregen + dat ik hem niet daadwerkelijk wil spelen.