What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK\TR] Statues en zo! Nieuwe Prijzen ;)!!!

Psykick

Loop Survivor
Reaction score
0
De volgende statues en beeldjes heb ik ook nog alvast te koop, meerdere zullen wellicht nog volgen ;)

Spawn statues 7,50 Euro per stuk excl. verzenden

DSC_7653.jpg

DSC_7652.jpg

DSC_7651.jpg

DSC_7650.jpg

DSC_7644.jpg

DSC_7643.jpg

Daredevil statue 15 Euro excl. verzenden

DSC_7649.jpg

Green Goblin statue, mist nu een stukje oor, maar is een clean break en zal nog ff teruglijmen, mag weg voor een zacht prijsje van 7,50 Euro excl. verzenden

DSC_7648.jpg

Nog een een erg coole chick, Almighty heeft de originele hiervan, dit is een alternate figure, 20 Euro excl. verz.

DSC_7642.jpg

DSC_7641.jpg

Nou jongens ik hoor het wel weer, thnx voor de support ;)

Hasan

Hey Psykick,

2'de figuur van onder en kan dus ook niet ff op de naam komen maar wat zijn de afmetingen?En welke figuren gaan nog meer in de verkoop?
Je maakt me namelijk erg nieuwschierig 😉
Zit er trouwens ook nog de originele doos bij?

edit:
Ikkitousen: 1/7 Scale Painted PVC Figure - Kanu Untyou (Blue Version)
Is het deze toevallig?

Het is deze
http://www.estarland.com/images/product ... /37183.jpg

Ze is 24 cm hoog en die andere chick zo'n 29 cm, maar die heb je geloof ik al in dezelfde maat

Dit is het voorlopig voor nu en ik ben dus nog druk bezig met reorganisatie thuis en er zal mss hier en daar nog wel veranderd, vervangen of gewoonweg weggedaan worden. dat zien we later nog wel.

Hasan

Box nog aanwezig?
En geen beschadegingen op het figuur?(like new?)

Ik kan alleen maar zeggen dat als ik van alle statues en spullen thuis dozen zou moeten bewaren ik een pakhuis erbij zou moeten huren ;)

Voor de rest zien ze er prima uit.

Back