What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR] NEO GEO High Tech Games arcade cabinet (LAGE PRIJS!)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Hallo,

Ik wil mijn 4 button arcade cab verkopen. Deze arcade kast is zeer goed geschikt voor het spelen van PCB games die 4 knoppen of minder gebruiken of het spelen van Neo Geo MVS games (dan heb je ook een Neo Geo MVS moederbord nodig) Het is een houten cab waar je achter moet staan. De cab werkt prima maar heeft wel wat deukjes, krasjes etc.

Het geluid is ook vrij zacht van deze arcade kast, misschien is daar wat aan te doen? Een CPS2 moederboard overstemt het geluid bijvoorbeeld al. Maar voor games waarvan het board niet zoveel herrie maakt is het wel te doen. Maar misschien kan iemand dit ook wel makkelijk fixen, ik ben echt niet technisch namelijk :-).

Er zit een jamma aansluiting in. Hier kan je dan PCB's (spellen) of bijvoorbeeld een Neo Geo MVS moederbord op aansluiten.

Ik wil de cab verkopen omdat ik zelf een New Astro City heb gekocht.

De kast hier naar beneden krijgen is lastig. en je hebt zeker een busje o.i.d. nodig om hem te vervoeren. Alleen ophalen mogelijk.

VRAAGPRIJS:
TEGEN ELK BOD, ZIE MAAR WAT JE ERVOOR WIL GEVEN :-) HOPELIJK GAAT DE KAST NAAR IEMAND DIE ENTHOUSIAST IS OVER ARCADE EN NET ZOVEEL LOL HEEFT MET DEZE KAST ALS IK HEB GEHAD.

LET OP: Er zit geen spel bij, de foto met spel op het scherm is alleen om aan te tonen dat alles goed werkt. Het gaat hier alleen om de arcade kast.

FOTO's (je kan erop klikken voor een grote versie):
905048.jpg
905052.jpg
905054.jpg
905055.jpg
905056.jpg
 
Ok,

De kast staat nu echt in de weg. De kast kan weg tegen bijna ieder geld bod, of iedere ruil voor een console of games voor een console waar ik wat aan heb!

Wie komt deze kast ophalen om hem een 2e leven te geven?
 
Muzzle":2eebvfee said:
Ok,

De kast staat nu echt in de weg. De kast kan weg tegen bijna ieder geld bod, of iedere ruil voor een console of games voor een console waar ik wat aan heb!

Wie komt deze kast ophalen om hem een 2e leven te geven?

PM sent
 
Pooyan kan de kast toch niet op komen halen, nog andere mensen met interesse?
 
Almighty,
Een paar tientjes of een game voor een console die ik heb is al genoeg :-). Ben gewoon blij als iemand hem op komt halen, want hij staat nu echt in de weg.
Het enige waar je voor moet zorgen is mensen die helpen sjouwen en vervoer, want deze kast is nog lastiger in dat opzicht dan een New Astro.
 
hmmm dacht dat de kast opzich wel meeviel kwa afmetingen maar is dus een bak van een beest.
Net wat d zegt knal hem op marktplaats daar zie ik vaak dat die dingen nog wel een 100 euro opbrengen.
 
He Muzzle, Als je nou nog een mvs boardje hebt moet je die er gewoon in doen met een paar games erbij. Een kale kast raak je nauwelijks kwijt, met een mvs board erin ben je hem zo kwijt op marktplaats.
 
Ik heb geen mvs board meer en een kale kast raak je inderdaad niet zo makkelijk kwijt.

Maargoed, Almighty dus geen interesse meer :-(? Hij is smaller dan een New Astro, maar ook een stukje hoger.
 
Muzzle":23nx7b3w said:
Almighty,
Een paar tientjes of een game voor een console die ik heb is al genoeg :-). Ben gewoon blij als iemand hem op komt halen, want hij staat nu echt in de weg.
Het enige waar je voor moet zorgen is mensen die helpen sjouwen en vervoer, want deze kast is nog lastiger in dat opzicht dan een New Astro.

Een paar is toch twee? Voor 20 Euro wil ik hem wel hebben. zoals ik je in mijn PM heb verteld heb ik al exact dezelfde kast, maar in slechtere staat. Een tweede kast, alleen al voor de onderdelen, is nooit weg.

En voor 20 euro heb ik nog geld over om een boeket rode rozen voor mijn vrouw te kopen. Dat helpt ongetwijfeld om haar te overtuigen dat deze kast toch echt nodig is.

Ik hoop wel dat we hem met zijn tweeën in de auto kunnen zetten (ik weet dat het past), want ik heb geen extra hulp.
 
Dit topic kan dicht, Kast is verkocht aan en opgehaald door Pooyan. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top