What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

Ja, maar volgens wordt bij een echte geconsolizede MVS niet alles via de JAMMA connector aangesloten, maar gewoon op het board zelf, om hem compacter te maken.
 
die slug is aantrekkelijk, zie al jaaren metal slug x op marktplaats voor 30 en een 2slot voor 80.

consolizen zag ik laats dit http://www.multimods.com/

bij supergun staat wel wat lekkere info, zullen jullie allemaal kennen maar toch. Ook leuk stukje over video encoders.

Ik ben te blut om te bieden in ieder geval, succes ermee.
 
ZiEk":1b7zkd07 said:
die slug is aantrekkelijk, zie al jaaren metal slug x op marktplaats voor 30 en een 2slot voor 80.

klopt, had een jaartje terug een keer gemaild dat ik wel intresse had, maar hij had hem jaren geleden al verkocht :evil:
Toch fijn als mensen hun advertentie verwijderen....
 
Ja Marc die consolized MVS liet op zich wachten. De kerel die hem bouwt is een erg aardige dude, maar hij kwam er pas 2 weken terug achter dat hij een MVS aan het conolizen was zonder memory cart slot erin. Hij moest toen enkel nog de wiring doen, en kon toen dus weer aan een nieuw board beginnen want ik wil uiteraard gewoon een complete 2-slots met memory cart slot erin!

Nu is het board gisteren verstuurd, dus ik denk dat ik dit weekend wel een foto kan posten. Misschien dat ik echter pas post als hij klaar is, want ik ga er zelf ook nog het een en ander (optisch) aan veranderen, althans dat is de bedoeling. Maar hij komt er dus eindelijk aan, hij heeft zich gelukkig wel 100x verontschuldigd voor zijn late opmerken van een incompleet board en voor de vertraging. Wat ik al zei, erg sympathieke kerel.

ps. waar haal jij je pcb's meestal? Heb bij arcadiabay wat op het oog maar die gasten zijn zo duur....

ps2: die gozer op marktplaats met dat board van 55 euro (die zwarte); die had ik eerst gekocht, goed prijsje natuurlijk. Ik heb hem toen gezegd dat het boaard wel perfect in orde moet zijn, en ik al geld gestuurd, mailt hij terug dat het geluid kapot is. Ik heb wel gewoon mijn geld terug gehad maar het kwam in de buurt van een scammer......
 
Back
Top