What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR] MVS 2 Slot Board

wibraman

Combo Keeper
Ik bied een MVS 2 Slot board aan. Het is een Europese versie en doet het gewoon goed. Ook gewoon nog met het zilveren harness erover.

Het is voor mij moeilijk in te schatten wat het waard is en daarom wil ik jullie ook maar laten bieden. Als iemand mij een richtprijs weet te geven ben ik ook al blij.

Ik doe verzenden, maar het kan ook opgehaald worden in Bergen op Zoom.
 
Nadat het een tijd in mijn hoofd heeft gespeeld om hem te consolizen bied ik hem toch maar weer gewoon te koop aan!
 
het speelt oook in mijn hoofd, verleidelijk om hem overtekopen van je, hij heeft stick poorts toch ?
 
Hij heeft inderdaad stick ports.

En als richtprijs gaf almighty mij een prijs van tussen de 60 en 80 euro, dus ik ga er mooi precies tussenin zitten met een vraagprijs van 70 euro + nog eventuele verzendkosten.

Er mogen overigens ook games of consoles aangeboden worden. Ik ben niet specifiek naar iets op zoek, maar ik houd wel van rhythm en music games. Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een Famicom Disk System. Maar alles mag te ruil aangeboden worden!
 
Helaas niet. Het enige wat ik daarvan wel zou willen is Super R-Type, maar die heb ik zelf al.

Heb je niets anders in de kast liggen dat je weg zou willen doen?
 
hmz moelijk moelijk, een amerikaanse Secret of mana compleet in doos met boekje zou pijnlijk kunnen zijn maar voor wat mooie korting voor die moederbord wel cool.

ook heb ik nog een super adventure Island pal ook compleet met boekie en doosje.

het is dat ik verzamel en best wat aan mijn spulletjes hecht.

oh waar ik niet veel aan hecht en ik nog heb is code veronica en virtua striker pal voor dc ook compleet dacht ik.
 
Ik ken het gevoel. Ik houd er ook niet van om games te verkopen. Maar anders mag je er ook gewoon geld voor geven 😉
 
ja zeker, moet nog ff bieden op wat shizzle op ebay, groote kans ik overboden word dus daarna kijk ik wel of je nog deze mooie aanbieding hebt.

succes nog.
 
Zolang er geen andere bieders zijn blijft hij gewoon voor jou liggen hoor. Ik zal het hier ook wel laten weten als er andere geïnteresseerden zijn of als ik hem ook ergens anders ga aanbieden 😉
 
Back
Top