What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR] Games (PSP, Gamecube, PS3 etc.) en andere dingen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
XanaduNL":3fenkxd8 said:
Haha, ik dacht zo "Yes! Iemand verkoopt Eternal Challenge!". Maar nee, ik was al telaat. :D

Overigens zijn hier pics te zien van de SFZ2 Gamest Mook:
http://cgi.ebay.com.sg/STREET-FIGHTER-Z ... 1|294%3A30

Het grappige is dat ik dat boek hier al eerder aangeboden heb volgens mij (weet het niet 100% zeker) en ook op Ebay en toen wilde niemand het.

En dat is inderdaad het SFZ2 boek dat ik verkoop.
 
Ga je er nu wel nog even vraag of richtprijzen bij vermelden? Is wel zo makkelijk! ;)
 
Psykick":3bgrtu1r said:
Ga je er nu wel nog even vraag of richtprijzen bij vermelden? Is wel zo makkelijk! ;)

Het gaat prima zo. Het ligt er ook aan of iemand meerdere dingen tegelijk wil kopen etc.
Over 4 dagen doe ik toch alles wat nog over is naar Marktplaats en Ebay (zoals gemeld in de beginpost). Daar probeer ik het maximale eruit te halen, op fora zoals dit stel ik me een stuk soepeler op. Het noemen van vraagprijzen is dus eerder een nadeel voor de kopers op dit moment ;-).

Via PM krijg ik ook verzoeken binnen van 'wat wil je voor dit en dit samen' en 9 van de 10 keer noem ik dan ook meteen een bedrag. Dit hangt echter wel af of het met pakketpost moet of niet etc.

Als het echt moet wil ik wel wat vraagprijzen neerzetten, maar die zet ik dan gewoon hoog in (wat ik ervoor hoop te krijgen op Ebay/Marktplaats). Ik weet vaak ook gewoon niet precies wat ik ervoor wil, zoals al gezegd hangt dat van verschillende factoren af.
 
Ik laat Ken hier nog wel over terugkomen, want ik kan niet eens de forum rules vinden :roll:
Vooralsnog is het niet verboden, maar aangezien het op de meeste fora zo werkt, dacht ik me te herinneren dat het bij ons ook zo was....
Anyway het is voor de meeste duidelijk hoe jou te benaderen mochten ze iets willen hebben, iig cker geen biedingen in het topic zelf.
 
Psykick":11w2zo4e said:
Ik laat Ken hier nog wel over terugkomen, want ik kan niet eens de forum rules vinden :roll:
Vooralsnog is het niet verboden, maar aangezien het op de meeste fora zo werkt, dacht ik me te herinneren dat het bij ons ook zo was....
Anyway het is voor de meeste duidelijk hoe jou te benaderen mochten ze iets willen hebben, iig cker geen biedingen in het topic zelf.

Ok ;). Vanavond ga ik je boek mooi inpakken trouwens en morgen breng ik het naar het postkantoor :). Laat nog even weten wat je ervan vindt als je het binnen hebt!
 
Dat krijg je er van als je geen prijzen meld.

Dan kun je gewoon een PM sturen dat je het boekt wilt kopen zoals Psykick dus deed. Volgens mij is het dan niet meer dan logisch dat diegene em krijgt.
 
Ken":10onxmko said:
Dat krijg je er van als je geen prijzen meld.

Dan kun je gewoon een PM sturen dat je het boekt wilt kopen zoals Psykick dus deed. Volgens mij is het dan niet meer dan logisch dat diegene em krijgt.

Het is inmiddels al opgelost, Psykick krijgt het boek ook :-).

Heb je de foto's gezien die ik voor je gepost heb van de soundtracks op pagina 1?

Ik zal er gelijk een prijs bijzetten voor je ;). 30 euro voor beide soundtracks samen. Dan betaal ik de verzendkosten. Afhalen/brengen gaat op het moment even niet, vandaar dat ik het verzenden dan wel wil betalen.
 
Kick.

Nog mensen met interesse? Ik laat het nog 1 dag staan ongeveer, daarna ga ik alles op Ebay/Marktplaats zetten.
 
Paar dingen verkocht, KICK!

Niemand hier interesse in de SF soundtracks en het SF Zero 2 boek?
 
Back
Top