What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR] Games (PSP, Gamecube, PS3 etc.) en andere dingen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik verkoop de volgende dingen.

Foto's wil ik uiteraard met alle plezier maken als je serieuze interesse hebt in iets.

Alles in goede staat tenzij anders aangegeven. Prijzen zijn excl. verzenden

----------------------------------------------------

TE KOOP


PSP GAMES
Power Stone Collection - 10 euro
Metal Gear Solid Portable Ops - 10 euro
Tales of Eternia - 12 euro

GTA Liberty City Stories (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
Tekken Dark Resurrection (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
Tomb Raider Legend (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro

* alle UMD only games hebben wat krassen, ze werken echter prima


GAMECUBE CONSOLE

Paarse Gamecube incl. doos (weet niet of het binnenwerk nog in de doos zit), originele paarse controller en 251 blocks Nintendo memory card. Alle kabels ook aanwezig.

- 25 euro


GAMECUBE GAMES EN ACCESSOIRES

Mario Kart Double Dash - 20 euro
Beach Spikers - 8 euro
Virtua Striker 3 - 5 euro


PS3 GAMES


Skate (achterkant doosje is niet helemaal mooi meer) - 8 euro
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - 14 euro


PS2 GAMES

Timesplitters Future Perfect - 4 euro
The Red Star - 4 euro
Parappa The Rapper 2 (doosje etc. niet helemaal mooi meer) - 5 euro
King of Fighters XI (Amerikaanse versie) - 7 euro


PSX Games

Capcom Generation 5 (Japanse versie) - 7 euro
DDR 2nd Mix (Japanse versie) - 7 euro
Parappa the Rapper (krassen etc maar werkt wel) - 7 euro
V-Ball - 2 euro
Rayman - 7 euro

Dancing Stage Konami dansmat + spel incl. grote doos (doos is heel klein beetje beschadigd, verder nog mooi, tekst op de doos is Duits). - 24 euro



ARTBOOKS & SOUNDTRACKS


Street Fighter Zero 2 Gamest Book (Japans) - 10 euro
Super Street Fighter 2 Soundtrack - 15 euro
Street Fighter 3 Third Strike Soundtrack - 15 euro

--------------------------


GEZOCHT


- Gameboy / Gameboy Color games (liefst cart. only) *zeg maar welke je hebt, dan zeg ik wel of ik interesse heb, op Ebay zijn deze ERG goedkoop, ik geef er dus ook niet teveel voor*.

- Tekken 2 / Tekken 3 / Tekken Tag Tournament Arcade PCB met Kick Harness

- Mortal Kombat 2 Arcade PCB (Kick Harness?)

- Sega Megadrive Ultimate Collection (PS3)

- Ninja Gaiden Sigma (PS3)

- Misschien andere PS3 games, laat maar weten wat je hebt...
 
ZiEk":2cmnd1an said:
voor hoeveel verkoop je de jap eternal chalange boek?

Een tijd terug stond er 1 op Ebay voor 45 euro uit Frankrijk (incl. verzenden zou die geloof ik op 58 komen ofzo). Nu staat er maar 1 op Ebay die ik kan vinden, voor 46 euro uit Japan (excl. verzenden).

Zoveel hoef ik er niet voor. Het is echt een supermooi boek, ik kijk er alleen nooit meer naar eigenlijk.
Ik vind 37 euro incl. verzenden (pakketpost, dus dat kost ook 7 euro) wel een mooie prijs. Zovaak kom je ze niet tegen.
 
Street Fighter Eternal Challenge Artbook (Japans)

IEMAND KOPEN DIT BOEK!!!
 
Ken":3383qpvp said:
Street Fighter Eternal Challenge Artbook (Japans)

IEMAND KOPEN DIT BOEK!!!

Het is zeker een heel mooi boek :). Ik merk alleen zelf dat ik er niets meer mee doe. Ik heb er echter wel een paar keer uitvoerig in gekeken en het is echt gaaf.
Ik ben alleen niet zo van de spullen houden waar ik niets mee doe. Dan verkoop ik het altijd liever.
 
Heb je pics van (mogen ook pics van internet zijn):

Super Street Fighter 2 Soundtrack
Street Fighter 3 Third Strike Soundtrack
 
EDIT over SF boek:

Ik werd verkeerd begrepen geloof ik :).

@ Ken
Ik heb foto's (zelfgemaakte) van de soundtrack geloof ik op mijn PC, ik ga ze even zoeken, kom er zo op terug.

@xxxstillaxxx

PM terug :-).
 
Muzzle":13rwt5x7 said:
Aangezien Drifter en Psykick me nagenoeg op hetzelfde tijdstip een PM hebben gestuurd (scheelde een paar minuten) ......

Makkelijke beslissing dus voor je, twee mensen hebben je vraagprijs geboden. Dan ga je toch niet proberen er nog meer voor te krijgen van een mogelijke derde? Lijkt me niet ethisch. Ik zou gewoon de eerste PM'er nemen, maar het is your call natuurlijk.
 
Hey Muzzle... Ik ga hier echt niet tegen Hasan op zitten bieden hoor? Ik gun het hem net zo goed. Ik dacht altijd dat de eerste PM de gelukkige winnaar was...

Maargoed, ik vind de sfeer hier te gezellig om hier verder iets mee te doen, ik zit lekker aan een biertje in de zon en trek me terug als bieder. Cheers! :D

Update: thanks voor de PM muzzle, ik snap dat je het eerlijk wil laten verlopen dude, maar volgens mij is het tegen elkaar op bieden op nozomi not the way! No harm done. Ik ben niet boos ofzo maar wilde bovenstaande punt wel even duidelijk maken. We proosten bij de eerst volgende meeting gewoon verder! 😉
 
PICS VOOR KEN:

2ajt7b7.jpg


2zsb87k.jpg


2mmsl6s.jpg


efi59w.jpg


2yx299w.jpg


f5dph3.jpg


Ik moet ze wel verzenden want ik ben deze komende weken (en deze week) in de avonden en weekenden helemaal niet thuis (of soms wel, maar dat weet ik pas de dag van te voren etc.).
Mocht je ze willen kopen, dan komen we er wel uit en neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.
 
Voor de duidelijkheid over het SF boek.

Drifter maakte als eerste zijn interesse kenbaar maar Psykick wilde hem als eerste definitief kopen (als in: geef je rekeninggegevens maar).

Vandaar dat ik het een lastig verhaal vind. Ik probeer de prijs niet op te drijven of onetisch te werk te gaan, daar is de sfeer op dit forum inderdaad niet naar.

Ik hoop dat het duidelijk is dat mijn bedoelingen goed zijn :). Ik zal Psykick dan dus een PM sturen, is iedereen het hier mee eens?
 
Drifter":2ln0ala7 said:
Yo Muzzle,

Ik wel. :) Ik ga volgende keer in de shed lekker zitten bladeren.

Ok! Dan ga ik Psykick een PM sturen!
 
Hehehe aardig wat gebeurt sinds ik er niet was, jeez ik dacht nou niemand die aangeeft dat ie een PM heeft gestuurd (dat wil voor mij altijd zeggen, dat je als eerste een optie hebt ) maar ja ik dacht geef maar gegevens en dan is het klaar. Wat er daarna aan biedingen en heen en weer geschrijf is geweest, weet ik niets van, alleen dat ik het geld kon overmaken naar de rekening en that's it. Ik heb maar zonder al te veel verwarringen te voorkomen dat ook maar gedaan :twisted: , maar ja joh mss vind ik het wel helemaal niks en dan gaat ie gewoon naar de volgende, not :twisted:
Sorry voor de verwarring!

Hasan
 
Btw. Vindt het wel jammer dat ik direkt een opmerking krijg over mijn sales (van Hasan) dat ik beter een prijs kan toevoegen om het makkelijk te houden. Muzzle komt er hier wel mee weg.

Waarom wordt er verschil gemaakt???

Ik vindt voor biedingen kun je op Ebay en Marktplaats ook terecht.

Happy sales verder.
 
Ik vond Muzzle gewoon een veel coolere gast hehe...

Je hebt helemaal gelijk Henk, ben eigenlijk gewoon abuis geweest en het geven van een richtprijs is idd wel vereist, want je ziet dus wat er van komt. Excuses voor de verwarring, Mea maxima culpa!!
 
Back
Top