What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: sold

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
vraagje, stop je met arcade?
Mischien heb je deze vraag al ellendig vaak gehoord, maar ben gewoon benieuwd
 
Cool dat je ze ook los verkoopt en niet gewoon gunt aan de gasten die je cabs hebben gekocht, is toch net even die paar euro's extra :(
 
Psykick":p46zkgma said:
Cool dat je ze ook los verkoopt en niet gewoon gunt aan de gasten die je cabs hebben gekocht, is toch net even die paar euro's extra :(

Altijd eerst je manuals verkopen dus. :lol:
 
Psykick":ex33u8cf said:
Cool dat je ze ook los verkoopt en niet gewoon gunt aan de gasten die je cabs hebben gekocht, is toch net even die paar euro's extra :(

hahahah :lol:
 
Wat een onzin reacties weer. Laat iemand toch gewoon zijn spul hier verkopen zoals hij dat wil, zolang de regels maar in acht worden genomen. en er staat volgens mij nergens dat je verplicht bent om 'koppelverkoop' te doen (cab met manual).

Ik heb een beetje het gevoel dat de acties van enkele onder ons op dit forum meer onder een vergrootglas worden gehouden dan acties van anderen. Of ben ik te serieus en zie ik dat verkeerd?

Succes met de verkoop Marc.
 
Nou de enige zogenaamde onizinreactie komt van mij Erik dus dat mag je ook gewoon benoemen, daar heb ik geen probleem mee.

Dat de acties van Marc onder een loep worden genomen is mss ook wel een beetje aan de persoon in kwestie te wijten. Hij heeft van zulke enorm rare acties en wendingen in zijn posts met een enorm merkwaardigheidsgehalte dat je je soms weleens afvraagt waar die mee bezig is. Als daar vragen of opmerkingen over komen van mensen op het forum is dat toch niet gek? Daar is toch een forum voor, het is een discussieplatform, we zitten niet in de kleuterklas van de kostschool Erik.

Anyway moet ie helemaal zelf weten, ik heb zelfs als je terugkijkt naar zijn topics alleen maar positieve reacties gegeven of mijn mond dichtgehouden. Maar als Mr. Almighty met de arcade hobby klaar is en de community niets meer gunt en zijn post edit of arrogant gedrag vertoont en in deze in mijn optiek het zelfs de gasten die zijn cab kopen een simpel manualtje misgunt, zeg ik daar wat van, want dat is mijn mening en die kan en mag ik hier uiten.

Dus kritiek is welkom, maar dan wel onderbouwen en niet om Marc het hand boven de hoofd houden, want hij heeft zijn bekkie wel bij zich en kan zich prima verdedigen als hij dat nodig acht.

Alles in een kader van respect!
 
Laat ik me er vooral niet teveel mee bemoeien voor de veranderingen. Kan alleen maar zeggen dat het aardig zou zijn ook nog iets anders te horen van Almighty behalve -edit-. Als hier een reden voor is hoor ik deze graag, maar dit negeren en vervolgens alleen maar in buy & sell actief zijn verdiend niet bepaald de schoonheidsprijs.

Kom op Marc! Wat is er allemaal aan de hand joh?
 
En ik ben er ook nog! (De nozomi lurker)

Hehehe,

Even serieus gasten. Vind niet dat er te hard gekeken moet worden naar Marc. Hij heeft vast zijn redenen om die shit te verkopen etc.

We zijn niet zijn beste vrienden of misschien een van zijn vrienden, maar hij heeft vast ook wel dingen die hij liever niet uit of verteld op een forum.

Dus hij heeft vast zijn redenen. Denk dat we daar allemaal wel wat begrip voor op kunnen brengen toch?
 
Ik vroeg me alleen af of hij ermee stopte. puur uit intresse als mede nozomi forummer.




(is dat een van dale woord: forummer????)?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top