What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Sega New Astro City

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Up for sale!

(Pick up only in the Netherlands!)

Sega new astro city (tri-sync 15khz/31khz) refurbed with:
new artwork,
brand-new sticks and buttons
painted white again.

The cab includes a big PSU (the best one!),a step-down converter, a red stool and all the keys.

Price: €799-, (nozomi prijs: €749,00)

img2842x.jpg


+ more pictures:
bump + more pictures:

img7496w.jpg

img7497d.jpg

img7507.jpg

img7509v.jpg

€749,00 pick up only (included the 2000/1 jamma board €1075,00
 
En de koper moet hem zeker zelf van de zolder tillen? :D 😉
 
pfff, laat ik nou net in een financiele crisis zitten. Had deze cab zo over willen nemen van Marc, aangezien ik wel weet hoe netjes hij met zijn spullen omgaat.

Had em een half jaar later erop gezet en ik had em waarschijnlijk wel gekocht :(

Dus voor degene die een NAC willen kopen...haal deze! Top conditie!
 
€600,00 (excl. red stool)

mooier kan ik het niet maken....
 
almighty":2cecgyjo said:
€600,00 (excl. red stool)

mooier kan ik het niet maken....

Zou ik ook niet doen Marc. Nederland is op het moment verzadigd van candycabs lijkt het wel. Of gewoonweg geen ruimte of cash. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top