What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Saturn, Dreamcast, PS1 games/hardware & jamma pcb

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ai wel jammer van die monitor, wordt dus oude pcb's en neo only...
 
ruderudie":1bjdcpdw said:
Ai wel jammer van die monitor, wordt dus oude pcb's en neo only...
Juist de pcb's van nu worden hierop goed gedisplayed.
Alle nieuwe shooters van Cave komen hierop het best tot zijn recht.
Het is een jamma kabinet. Welke 31 Khz systemen (ik neem aan dat je het daar over hebt) sluit je nou aan via Jamma? dat wordt niet eens ondersteund.
*zucht*
 
Je kunt alle systemen op JAMMA aansluiten, alleen komen sommigen beter tot hun recht op een 31khz (Naomi, Atomiswave).

Naomi is wel JAMMA compatible.
 
Ken":52ybaz77 said:
Je kunt alle systemen op JAMMA aansluiten, alleen komen sommigen beter tot hun recht op een 31khz (Naomi, Atomiswave).

Naomi is wel JAMMA compatible.
Ja, maar dan mag je er wel een io/adaptor bij kopen (die zijn zeldzaam en erg duur) en dan ben je best vreemd bezig en dan speel je het op 15Khz, 480i.
15khz-jamma
31khz-geen specifieke plug, alles apart.
De Atomiswave heeft wel ingebouwd een jamma connector daarentegen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat geen enkele cab met een jamma aansluiting zijn 31khz via jamma binnenkrijgt. als je een tri sync in een cab zet dan ben je er nog niet. Je hebt adapters voor controls en audio nodig. Volgens mij heet zo'n tri-sync wel een vga input toch?
Anyway dit is een 15khz jamma cab, daar gaat het om, en als iemand dan zegt jammer dat er geen tri sync in zit komt dat een beetje vreemd over.
Jij verkoopt een BMW 3-serie en dan zeg ik tegen jou: "Jammer dat er geen ferrari motor in zit". Er worden hier wel vaker sales threads geblokt. Nu ben ik aan de beurt. Ik vind zelf dat je in een sales thread geen negatieve shit moet posten tenzij je slechte ervaringen met de verkoper hebt en anderen wilt waarschuwen. Maar ja ik ben dankbaar voor dit forum, ik hoop alleen dat het bashen wat minder wordt. Ik kom ook op voor anderen. Ik heb het al bij anderen zien gebeuren. Gezeur over prijs enzo. Dit is precies hetzelfde. als 500 euro te duur is, zeg dat dan en waarom. als je een fiets koopt zeg je ook niet dat het jammer is dat het geen motor is.
vechten? :lol: Ja ik ben boos, nee hoor :D
 
Ik vind een Capcom IO board zowiezo geen overbodige luxe bij een set, maar je hebt inderdaad gelijk dat die nogal prijzig en niet gemakkelijk te vinden zijn.

Daarom geldt de term 'compatible' wel, maar ergens ook weer niet direct.

En het bashen op dit forum is absoluut minimaal en dat wil ik inderdaad ook graag zo houden. Wat dat betreft is je kritisch niet geheel gegrond dude.

Onderbouwende opmerkingen zijn altijd welkom, maar ik zou het erg jammer vinden als dit een tweede Sega Markt zou worden (sorry, maar zo is het nou eenmaal).

Good luck.
 
Wat bedoel je als je zegt dat hij "voor neogeo geconfigureerd is"?
 
Ken":2nk132qc said:
Ik vind een Capcom IO board zowiezo geen overbodige luxe bij een set, maar je hebt inderdaad gelijk dat die nogal prijzig en niet gemakkelijk te vinden zijn.

Daarom geldt de term 'compatible' wel, maar ergens ook weer niet direct.

En het bashen op dit forum is absoluut minimaal en dat wil ik inderdaad ook graag zo houden. Wat dat betreft is je kritisch niet geheel gegrond dude.

Onderbouwende opmerkingen zijn altijd welkom, maar ik zou het erg jammer vinden als dit een tweede Sega Markt zou worden (sorry, maar zo is het nou eenmaal).

Good luck.
Ja sorry, ik was een beetje te bijdehand. :oops:

Swaain":2nk132qc said:
Wat bedoel je als je zegt dat hij "voor neogeo geconfigureerd is"?
Dat hij ook een game select knop heeft voor meerdere spellen (2,4 of 6 slots neo geo moederboarden) en dat natuurlijk ook alle 4 de neo geo knoppen geconfigureerd zijn. Als je pech hebt en je koopt een gemiddelde 6-button cab dan zijn er slechts 3 knoppen geconfigureerd via de JAMMA loom en zijn de overige 3 overgeleverd aan een Capcom kick harness voor de overige 3 knoppen. en je hebt natuurlijk ook cabs met slechts 3 knoppen per player, dan moet je zelfs eerst nog gaan boren in je control panel. Dit laatste geldt ook voor de game select knop. Ik denk dat elke neo geo fan uiteindelijk op zoek is naar een 6-slots (lijkt me althans)
Dan ben je met de OK Baby meteen klaar!
Als het niet helemaal duidelijk is dan hoor ik het wel.
 
He D, ik zie dat je nogal uit je naadje gaat om mijn overigens totaal niet zo bedoelde opmerking dat ik het persoonlijk jammer vind dat er slechts een 15 k monitor in zit. Zie hier de onderbouwing :D :

Zelf had ik zo'n hele oude high tech cab met 15 k monitor en natuurlijk een neo board erin. Die cab heb ik verkocht en ik heb een consolized board in de plaats.

Daarna heb ik tegen mezelf gezegd; volgende cab moet met een Naomi GD zijn, en ben daarna even wat informatie gaan inwinnen. Iedereen is het er anoniem over eens dat je alles wat de naomi grafisch te bieden heeft teniet doet wanneer je speelt met een cab met 15 Kh monitor. Misschien dat je het enigzins kunt vergelijken met het spelen van je ps3 op een CRT?
Ik was in de veronderstelling dat een candy toch een stuk nieuwer is dan een oude stand-up en dat dat misschien ook zou gelden voor de daarin geplaatste monitoren. Blijkbaar gaat die veronderstelling niet op ;).

Ik vond het dus PERSOONLIJK jammer, heb niks te klagen over de prijs want die is erg redelijk, en bashen (segamarkt) zou dit zijn geloof me ik heb dit soort reacties gehad:

Yo D, Soww man die cab van jou is echt veeeeel te duur man ik had laatst eentje gezien voor 100 euro Zit zeker wel een tri-sync in voor die 500 wan t hij is nog lelijk ook dit gaat echt niemand betalen dus kun je beter aan mij verkopen voor 200 en geef dan meteen een neo board erbij. Kom je hem wel ff brengen dan ik heb alleen een scoota....


Dus D, succes met je verkoop maar helaas valt de cab niet geheel in mijn "doelgroep". No offence whatsoever.
 
wil wel een bod uitbrengen van 250 euro, maar hij moet wel compatible zijn voor m'n pcb's.Heb ook nog wat anders op het oog, dus het is nog niet helemaal zeker.Wil er toch eens mee beginnen en wil het niet meteen te duur maken.

mvg, Marc.
 
d, tot zondag 😉

ps: neem aan dat hij wel in een bestel autootje past?
 
Yo die stick zijn aangekomen, lekker snel.

Nog succes met je verkoop :)
 
d, bedankt!

cab is goed aangekomen en heb geen rug meer over 😉
alles doet het perfect en zelf's m'n pcb games die het niet om m'n sg doen.

Wat ben ik er blij mee, thx allot!!!
 
Ik ben nu d2 geworden omdat mijn d account niet meer beheersbaar is. Dus mocht iemand nog vragen hebben, stuur die dan a.u.b. naar d2

ZiEk":11mhwfyf said:
Yo die stick zijn aangekomen, lekker snel.

Nog succes met je verkoop :)
Wat de fuck ben je aan het kijken? :lol:
En wat is die shit waar die snoertjes in gaan dan? Ziet er vet uit ja!
 
hahahaha ha ik weet het niet maar die gast kijkt wel lijp op tv.

dat ding is een I-pac vet handigg, kan je gewoon sticks en knoppen aansluiten de zwarte kabel is een usb kabel nar pc toe en je kan dat ding programeren zodat ie toetsen nadoet. Standard ingesteld op Mame en het is mad easy aangegeven waar de kabeltjes moeten, een gat voor grond en de rest gaat p1up. p1down. p1butt1 en enz

Het was iets prijzigg om het te kopen maar zorgt wel voor minder gezeik dan een usb keybord ofzow te hacken.

Op het moment heb ik 1 knop van je gebruikt, die zit in een telefoon voor een instalatie die ik aan het maken ben voor school, alleen de cherry switch lol.
 
Wederom nieuwe item toegevoegd, prijzen verlaagd, items weggehaald die verkocht zijn.
Wil niemand iets?
Deals kunnen gemaakt worden.
Fuck Ebay :twisted:
 
d":1nd6eobd said:
Kan opgehaald worden of verstuurd, ook onder rembours verstuurd. Foto's op aanvraag. Ik heb niet overal foto's van. Ik heb geen camera meer. Wel kan ik een webcam snapshot maken. Ruilen voor arcade jamma hardware/software is mogelijk.
Ruilen voor Amerikaanse of Japanse Gamecube met F-zero.
Ruilen voor gemodde PS2 of Japanse PS3 (met geld ter compensatie natuurlijk).

I have feedback here on this forum (d or d2) and on Shmups.com forum (d), killercabs forum (d ) and on ebay (joriswol)

Aangeboden Sega Saturn harware:
Sega saturn official controllers old style (kleinere versie) 8 Euro 3x
Sega saturn official controllers new style (grotere europese versie) 8 euro 1x
Sega Saturn officiele Multitap voor 6 extra players, 18 Euro 2X (Vooral voor 10 speler bomberman parties)

Aangeboden Sega Saturn software:
PAL: Sega Ages: Outrun, After Burner & Space Harrier
JAP: Mickey and Donald Sega Ages compleet met spine en manual. 25 euro
JAP: Fighter's History Dynamite (1MB of 4MB cartridge benodigd) compleet met spine en manual. 20 euro
JAP: Suiko Enbu Fuunsaiki (vervolg op de ST-V arcade hit Seiko Enbu, Fuun Saiki is alleen uitgekomen op Saturn en niet op ST-V) compleet met spine en manual. 20 euro
JAP: Fantasy Zone, alleen de cd, geen manual of cover. 5 euro

Dreamcast hardware:
Total control 5 speel met Saturn pads of ps pads op je Dreamcast 20 euro (ik heb er 2)

Aangeboden Sega Dreamcast software:
PAL Ferrari F355 challenge. 5 Euro
PAL Tokyo Highway Challenge 2 (PAL versie is heel zeldzaam en duur!). 25 Euro
PAL dream on collection 2. 5 Euro
PAL dream on collection 4. 5 Euro

Aangeboden Sega Master system hardware:
Rapid fire unit. 10 Euro

Jamma arcade pcb's
Alle Jamma pcb's worden verkocht met gekopieerde manuals, in kleur geprinte arcade flyers, en aparte dip switch sheets en in sommige gevallen nog extra artwork. Alle pcb's zijn Jamma, behalve Shinobi, die is niet Jamma, maar wordt geleverd met verloopstuk zodat je hem in een JAMMA cabinet kan spelen.
pcb JAMMA Sky Shark boot(=flying shark) 25 Euro
pcb JAMMA Eswat boot 35 euro
pcb JAMMA Tetris original 20 euro
pcb JAMMA Tetris PLUS original 20 euro
pcb JAMMA Drift out boot 20 euro
pcb JAMMA Contra/Cryzor boot 25 euro
pcb Shinobi boot, inclusief JAMMA adapter 45 euro
pcb JAMMA Tumble pop original 45 euro
pcb JAMMA Shogun Warriors original 20 euro

Benodigd voor 6 knoppen per speler voor Capcom fighters:
CPSII kick harness 10 euro

Evt. ook nog een PS1 incl rgb kabel, 3 controllers, 2 memory cards
 
Back
Top