What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: PC Engine Winds of Thunder, Monster Lair en boek

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Winds of Thunder incl. spine 30 euro incl. shipping
Monster Lair (geen spine) 20 euro incl. shipping

Het boek is echt onwijs cool, maar zoals je ziet is de cover niet helemaal gaaf meer en is er in het boek zelf bij de Japanse titels bijgeschreven om welke titels het daadwerkelijk gaat met pen. Handig voor de verzamelaar, maar ook weer niet omdat het de originele staat van het boek aantast. Ik heb geen idee wat ik hiervoor moet vragen, de PC Engine kenner van wie ik het boek overnam zei dat het behoorlijk zeldzaam is. Laat het maar weten wat je er voor over hebt.

Ruilen kan ook, meld maar welke Japanse shit je hebt voor welke console dan ook.

DSC00936.jpg
 
Winds of Thunder + Wonder Boy III -Monster Lair , 40 euro incl. verzendkosten.

En zijn de cd's nog krasvrij en verkeren de boekjes nog in nette staat.
 
Games verkocht aan Grimlock.

Boek is nog over, make a move het is echt een vet boek.
 
Back
Top