A
Anonymous
Guest
Doe hem weg omdat ik toch weinig op de console game en de meeste shmups wel op andere systemen heb.
Blijft een collectors item. (naast een aes)
Misschien dat ik hier spijt van ga krijgen maar Dracula X en Double Dragon 2 heb ik nu ook wel vaak genoeg gespeeld.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=220325609923
Blijft een collectors item. (naast een aes)
Misschien dat ik hier spijt van ga krijgen maar Dracula X en Double Dragon 2 heb ik nu ook wel vaak genoeg gespeeld.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=220325609923