A
Cageman":26nz3eva said:Zit toch een beetje in de categorie: er moet maar net iemand zijn die naar zoiets op zoek is.. Deze markt is extreem niche, imo. Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
Kan me herinneren dat je hetzelfde ook over Cave PCB's zei Arjan. :mrgreen:Cageman":17hg0wiy said:Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
Niet helemaal mee eens Erik. Hetzelfde als roms op MAME spelen. The spirit is gone. Maar in dit geval toch liever de SNES rom image.ckong":17hg0wiy said:Ik heb hem op mijn Everdrive, hetzelfde spelplezier.![]()
almighty":2xw3n1yw said:Klopt, daarom was hij ook te koop aangezien de waarde flink zal zakken. (denk ik)
Maar hij is verkocht via ebay.![]()
goatboy":3j63a1lx said:Geweldige prijs gevangen Marc, Gefeliciteerd!
Kan me herinneren dat je hetzelfde ook over Cave PCB's zei Arjan. :mrgreen:Cageman":3j63a1lx said:Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
goatboy":3swyrt2t said:Niet helemaal mee eens Erik. Hetzelfde als roms op MAME spelen. The spirit is gone. Maar in dit geval toch liever de SNES rom image.![]()
almighty":39ly57ub said:Kan dan wel zo zijn maar blijft toch niet orgineel![]()