What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK New Astro City

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
In verband met ruimtegebrek in nieuw huis doe ik mijn New Astro City weg.

Destijds bij rklok gekocht en is in goede conditie.

DSC00375.jpg
 
Dat is lang geleden BDT. Wat is je vraagprijs? En heb je er een try-sinc in hangen?
 
Prijs is 500. Destijds meer voor betaald bij rklok en eigenlijk heb ik hem bijna niet gebruikt.

De astro is te groot en ik wil een NAOMI cab ervoor terug. Die zijn kleiner en eigenlijk is NAOMI ook alles wat ik wil spelen :-) (en heb)
 
New Astro te groot? Een Naomi cab is even groot of zelfs iets groter. (als ie gechopped is).

Anyhoe, Hoe is de monitor? Burn? Is het een Originele Nanao MS-9 en geen tri-sync hopelijk? Het control panel is ook origineel/oud zo te zien?

Bedankt!
 
Een NAOMI is niet zo dik als een Astro :-) Kan een Astro denk ik wel 2 trappen omhoog sjouwen, deze past echt niet en ik wil sowieso een NAOMI. Beiden kan niet.

Verder is het de originele monitor, geen burn en geen tri-sync. Control panel is ook origineel.
 
Dacht al dat ie al lang verkocht was?

Anyhoe, Ik zou wat meer info in je eerste post toevoegen. Bijvoorbeeld of het scherm een origineel Nanao is en geen burn heeft. Alle sleutels en sloten compleet, marquee holder en een prijs. De meeste mensen hier kennen de NAC wel maar misschien toch wel handig voor nieuwkomers? ;)
 
Nee nog steeds niet ;-)

Prijs is 499. Is allemaal origineel spul en geen burn in het scherm. Verder alles compleet qua sleutels e.d.
 
Kun je nog wat meer foto's posten, met name van het controlepaneel, het stuk net onder de monitor bezel (ik zie daar stickers of zo iets) en van de zijkanten.
 
Ik heb nog steeds de Astro City staan. Voor 350 euro mag hij opgehaald worden.

Wie o wie. Na een week gaat ie op marktplaats.
 
Damn zeg! Heeft al meer dan een jaar een NAC te koop staan. :shock: En dan nog voor 350, Een steal.
 
Is inderdaad geen geld voor een NAC. Zoek er toevallig eentje, maar heb er al een gereserveerd bij Ronnie, daarnaast woon je wat ver weg. Maar zeker interessant voor die (spot)prijs! Succes met de verkoop! :)
 
Thx, Het is voor die prijs echt puur ophalen (natuurlijk)
 
Zou het moeilijk zijn in een systeem als dit mame te bouwen? Ik word overspoeld door vrienden die ook een candycab willen nu haha
 
P-Nut":2mnsvw0z said:
Zou het moeilijk zijn in een systeem als dit mame te bouwen? Ik word overspoeld door vrienden die ook een candycab willen nu haha

nee.
Sowieso niet moeilijker dan 'een' ander cabinet.
 
Vanmorgen verkocht aan Mart! Heeft dus geen zin meer om te reageren :-)
 
Back
Top