What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: New Astro City marquee holders

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Ik heb nog twee marquee holders voor New Astro City liggen.
Mocht je die nodig hebben stuur even een pm wat we ermee kunnen doen, iets ruilen of maar net wat je er voor over hebt. Richtprijs/idee is 30-40 euro p.stuk.
 
en daar komt ie nu mee!
😉
dat niemand deze al weggekaapt heeft snap ik echt niet.
ik vind het wel een aanvulling op de cabs, heb pas zelf mijn repro marquee holders eropgeschroefd.
en die van Ken zijn echt!
maar smaken verschillen natuurlijk
hier de mijne:

PIC_0003-3.jpg

PIC_0007-2.jpg
 
Blijf het een erg vet gezicht vinden, een aantal van die cabs op een rij!
 
Back
Top