What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: New Astro City cab met vele extra's !!VERKOCHT !!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Bij deze wil ik Ken graag bedanken voor het steuntje in de rug dat ik nodig had om tot aanschaf over te gaan... Zijn woorden hebben het verschil gemaakt...

Grapje natuurlijk ;-). Nee Ken, ik snap wel wat je probeerde te zeggen met je opmerking over dat eeuwige getwijfel en deels heb je ook gelijk, maar soms lijk je wel erg snel te zijn in je oordeel. Sommige mensen hebben even wat meer zekerheid en tijd nodig dan een ander.

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankoop. En Ken, even goede vrienden natuurlijk :-).
 
Boehoe, ik wou em...

Nee, gekkigheid, gefeliciteerd man !
Als je ooit nog van die Raiden Fighters
af moet verwacht ik een PMetje hoor =)
 
Mooie aankoop Muzzle, het zou eens tijd worden haha 8)
Als de inkoop actie niet doorging dan had ik hem zeker gekocht 😉
 
Dankjewel :-). Ja ik kijk er ook erg naar uit moet ik zeggen. Ga proberen hem zo snel mogelijk op te halen. De aanbetaling is inmiddels gedaan aan Peet, dus het is officieel nu :-).
 
Ich will der aschenbecher! Ik weet niet of je het hele pakket overneemt muzzle, anders moet je ff die asbak aan mij verkopen 😉 . Laat het maar weten.

En ik vind trouwens dat Nozomi een van de meest begripvolle forums is samen met KC. Voor botte reacties verwijs ik graag naar NG.com. Af en toe ook wel heerlijk om te lezen vind ik, maar zoals het hier gaat is prima en m.i. is de reactie van Ken gewoon direct op de man af; lekker Rotterdams. Geen moeite mee hebben Muzzle, onbewust heeft het je die streep over doen gaan.

Ps: als je je 2slots los verkoopt (uit je oude kast), pm ook even. Maar eerst die asbak he :!:
 
Nou nee hoor, die opmerking van Ken heeft niets met mijn beslissing te maken. Laat dat heel duidelijk zijn.

Ik zit er ook niet mee ofzo, ik vind alleen dat je het beter anders kan zeggen, maargoed. Nogmaals, even goede vrienden. Het is alleen mijn goed recht om er ook op te reageren lijkt me. En dat heb ik ook netjes gedaan. Ik ga toch ook niet zomaar reageren in elk topic waar ik niets mee te maken heb om mijn mening te geven. Maarja, dat zal gewoon een verschil van karakter zijn. Dat is nogmaals ook niet erg en Ken mag dat best doen, maar dan kan je ook een reactie verwachten lijkt me :-). Laten we het niet groter maken dan het is, want ik heb er geen seconde mee gezeten ofzo.

Ik neem inderdaad het hele pakket over, maar ben best bereid om die asbak te verkopen eventueel.

Die 2 slots uit mijn oude kast is al verkocht. Ik moet nog even kijken wat ik met deze 4 slots ga doen verder. Maar ik vind het een beetje stom om nu al delen van het pakket door te gaan verkopen. Als alles bij mij staat dan stuur ik de mensen die interesse hebben in onderdelen van het pakket die ik niet ga gebruiken wel even een PM :-).
 
pm mij dan maar even over wat je moet hebben voor die 4 slots en de ashtray ajb, maar denk je dat je je neo cab kwijtraakt zonder board of game? Zul je er niet veel voor krijgen denk ik.
 
Ik hoef ook niet veel voor die oude cab. Heb al iemand die hem misschien wil voor een klein prijsje.

Ik weet nog niet zeker wat ik ga doen met die asbak en het MVS moederbord, maar als ik die 2 dingen wil verkopen zal ik jou de 1e optie geven ok?
 
Muzzle":2tzdshh2 said:
Ik hoef ook niet veel voor die oude cab. Heb al iemand die hem misschien wil voor een klein prijsje.
Gewoon op Marktplaats knallen en met een beetje geluk krijg je er nog een +/- 200 euro voor.
Het ding eet geen brood of je moet de centen nodig hebben.
 
Helemaal goed! Succes met de verkoop van de neo kast, hij is klaar voor een nieuwe arcade noob! Voor mij heeft ie in ieder geval de arcade koorts tot een hoogtepunt gebracht, behandel hem met respect en geef hem een goede nieuwe baas.....
 
Hij moet wel zsm weg wegens ruimtegebrek. 2 arcade cabs passen niet in mijn kamer. Ik hoef er dus ook de hoofdprijs niet voor. Heb al een koper, hij moet alleen nog opslagruimte vinden.
 
Back
Top