What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] NeoGeo Neo Geo 4 slots moederbord

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Te koop wegens overlijden supergun: 4 slots NeoGeo moederbord.
Incl. metalen kap (+numering bij de slots) en origineel label serienummer.
Bonus: Samurai Showdown cassette.
Vraagprijs: 175 euro incl. verzending.
 
Zeker geen unibios heel toevallig?
 
Heu, dat kan ik niet zeggen....hoe kan ik daar achter komen? Ik weet wel dat je bij sommige games de optie hebt 'blood' aan te zetten (in het menu van het moederbord)... want dat is toch waarom je het vraagt? :)
 
Best aan de prijs trouwens, had eventueel wel intresse...
 
@almighty: ik heb laten meewegen dat de printplaten stofvrij zijn en er perfect uitzien, daarnaast zitten de labels en serial erop (dat komt ook niet vaak voor).
Om de 'pijn' te verzachten heb ik er een bonusgame (cart only) bijgegooid!
Maar doe gerust een tegenbod, ik zal er dan zeker over nadenken!
 
Multibios betekend o.a. dat je alle games in alle regio's kunt zetten. Op een Europees board zijn Japanse games in het Engels en ik wil deze in het Japans kunnen zetten. Vandaar.
 
Als ik op het net speur, zie ik dat bij die unibios dat vermeld wordt als je het moederbord opstart...dat heb ik bij de mijne nooit gezien. Dus ik neem aan dat ik geen unibios heb...
 
175 euro??? Ik heb mijn 4 slot board verkocht aan hasan hier op het forum voor 125 en mijne was helemaal opnieuw gestyled en gecleaned...
 
Ms. NES":3qo7qto3 said:
dat was in het verleden soms aan de pittige kant, maar nu vraag ik rommelmarktprijsjes voor mijn oude games als ik er snel vanaf wil.

:lol:
 
@DreamerNL: zit geen stofje op de mijne, de prints glimmen nog. Ik doe er ook een gamepje bij en mijn prijs is een VRAAGPRIJS.
Om op jouw moederbord terug te komen: als ik me niet vergis, vroeg jij eerst méér dan 125 euro. 😉

@Mano: als je geen interesse hebt in mijn spul post dan NIET in mijn topic, okay?
Ik heb het fatsoen om niet zo maar te posten en ik eis dat ook van andere forummers. 😉
 
Nooit gezegd dat ik geen interesse heb.
Voor 175 euro iig niet nee 😉.
 
@Mano: als je geinteresseerd bent, plaats dan gewoon een tegenbod ipv zo'n onzinnige post. Ik wacht je bod af!

@Almighty: ik zie dat je een 2-slots zoekt...dus geen interesse meer in de mijne of toch??
 
Ms. NES":2fqvpqid said:
@Mano: als je geinteresseerd bent, plaats dan gewoon een tegenbod ipv zo'n onzinnige post. Ik wacht je bod af!

@Almighty: ik zie dat je een 2-slots zoekt...dus geen interesse meer in de mijne of toch??

Heb 2 opties 😉
Ken heeft er namelijk ook eentje te koop.Je hoort het nog wel.
 
Wat is een redelijke prijs voor een 4 slots?
Heb onlangs me cab met een 2 slots verkocht, heb er geen spijt van, maar wil wel weer een MVS mobo om naar console om te bouwen.
Ik weet alleen niet wat in the long run goedkoper voor me is?
 
Back
Top