What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Naomi Universal cab + Tekken 4 compleet

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Na lang beraad verkoop ik wegens overtolligheid mijn Universal upright. De cab ziet er erg netjes uit, heeft nieuwe (Netcity) art, een nieuw controlepaneel met nieuwe buttons en stickers. De monitor is burnfree. De can heeft een kleine beschadiging bij de marquee (zie foto) die niet te zien is als je de cab niet shopt.

4-9 Update: de Game Tekken 4 + system mobo + Tekken marquee is nu in de koop inbegrepen. Prijs voor cab en game samen is verlaagd naar € 540 (Combiprijs was € 740).


CIMG1300.jpg


CIMG1301.jpg


CIMG1302.jpg
 
Very nice price dude, het is dat ik het niet heb op het moment :(
 
Hi,

Had een vraagje: is dit qua aansluitingen van binnen hetzelfde als bijv een New Astro City. Heeft ie bv Jamma? Wat is er allemaal op aan te sluiten qua gameboards etc?


Dank en groet Erik
 
Er zit een volledige JVS wiring in, je sluit er dus allerlei Naomi spul op aan. Maar je kunt met een jvs naar jamma adapter ook jamma aansluiten. Echter, het is een 31 KHZ chassis, dus dit laatste geldt bijvoorbeeld wel voor atomiswave (mede 31 KHZ), maar niet voor de standaard lowres games, die meestal 15Khz zijn. NeoGeo MVS draait er dus ook niet op.

Daarnaast kun je er met jvspac in een vloek en een zucht een PC op aansluiten. En omdat er een gewone PC D-sub connector aan zit, sluit je er ook in een handomdraai een 360, een PS3, DC of iers anders met een D-sub uitgang op aan. En met een jvspac sluit je de buttons en sticks makkelijk aan op bijvoorbeeld een PC.

Kortom, de cab draait eigenlijk alles, behalve lowres 15Khz en 24 KHZ materiaal. En als je echt alles op de cab wil draaien moet je een CGA-VGA converter kopen, dan kun je ook 15KHZ jamma boards draaien.


trailblazer800":v7u2vwwz said:
Hi,

Had een vraagje: is dit qua aansluitingen van binnen hetzelfde als bijv een New Astro City. Heeft ie bv Jamma? Wat is er allemaal op aan te sluiten qua gameboards etc?


Dank en groet Erik
 
Je kunt er ook nog een ander chassis inbouwen als je dat zou willen, bijvoorbeeld een tri-sync chassis. Dan kun je, samen met de eerdergenoemde jvs naar jamma adapter ook 15khz (lowres) arcade games spelen.
 
Moet niet gekker worden Erik. Ik had hier geen seconde over nagedacht als ik niet al een Naomi had. Ik heb de cab in het echt gezien.

- Geen sig burns op de plastics
- Geen vergeling van de plastics
- Marquee holder is intact.
- Geen screenburn.
- Net City kit

Bij de meeste Naomi's op marktplaats of Ebay scheelt het hier wel eens aan.

Tri-Syncen die hap en een Namco of Konami JVS-JAMMA adapter scoren. Klaar! TOP DEAL! :D
 
Prachtige Naomi, en een goede prijs (heb er nu alleen even het geld niet voor).
Als ik hem zou kopen zou ik hem ook wel willen choppen eigenlijk.

Succes met de verkoop.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top