What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

Gereserveerd:
1x Polo + 1x JVC
1x Polo
1x Hantarex tot einde week
2x 32" VGA tot woensdag.


Blijft over een super gave 15Khz JVC
 
cotje":35ndslmv said:
Gereserveerd:
1x Polo + 1x JVC
1x Polo
1x Hantarex tot einde week
2x 32" VGA tot woensdag.


Blijft over een super gave 15Khz JVC

Zo, het meeste spul is weg, De koper van de 32" VGA ging na het zien van scanlines op de JVC toch met dat exemplaar naar huis.

De Hantarex EQ blijft tot na mijn vakantie gereserveerd staan voor Cageman.

De 32"VGA monitoren blijven dan over. Wie voor dit bijzondere setje :?: Doe en bod :!:
 
Back
Top