What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Hyper64 moederbord rev 1

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
[ON HOLD]

Ik heb er 2 dus ik kan eens een keer iets verkopen :D

Dit is een revisie 1 bord wat nog wel een +5 volt nodig heeft en een aparte aansluiting voor geluid.

[edit] het wordt ruilen, cash value is niet heel groot dussssss

Ik vraag er € xxx voor, geen idee of dat het waard is?

[/edit]

Ruilen mag ook, ik sta overal voor open.

hyperneogeo64.jpg
 
Niet om lullig te doen, maar volgens mij heb ik complete sets zien gaan voor 30 euro inclusief game. Tevens zijn er meerdere versies voor verschillende games van deze moederborden.
 
Hey,

Klopt, ik heb de mobo toendertijd voor 40 gekocht en 20 per losse game.
Wilde mijn set ook aanbieden met 3 of 4 games. begon me al rijk te rekenen hahaha
 
Heb net 2 moederboarden verkocht, waarvan 1 drive versie met Road's Edge voor 75 samen ( kom je niet vaak tegen), dus de prijs ligt idd ergens tussen de 20 en 40 euro ongeveer imho. Succes!
 
Goed om te weten mannen, (ik had echt geen idee, heb hem al 7 jaar denk ik)
het wordt dan een ruilobject

Dussss wie heeft er wat leuks te ruil:)
 
Back
Top