What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] HRAP3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Te koop wegens overcompleet een Hori real arcade pro 3. Werkt op de PS3 en op de PC met mame e.d. Volgens mij heb ik de doos er nog bij, al weet ik niet in welke staat die is. Stick is origineel en ongemod. Prijs 85 euri.
 
Het is deze in ieder geval:
http://farm1.static.flickr.com/157/3893 ... ac6460.jpg

Prijs is wat ik ongeveer dacht dat ie waard was. Denk je dat het te hoog is dan kan je dat altijd aangeven, dan google ik wel ff rond waar ze voor gaan. Bevalt het me niet dan kan ik hem altijd nog houden he :)

Overigens kan ik nog wel een foto maken van deze stick als er serieuze interesse is en als iemand dat wil. Ik heb dat nu niet gedaan omdat me dat teveel moeite is als er toch geen interesse voor zou zijn.
 
die prijs voor NL is wel nice genoeg lijkt me, alleen de conditie ervan zou ook wel helpen duz een foto graag. Mischien heb ik dan meer interrresse, wil al een tijdje zo'n stick hebben. Moet nog wel kijken of ik uitkom met geld ook.
 
et voila:

Het enige dat er min of meer mis mee is is dat er 2 kleine witte vlekjes op de voorkant zitten, boven en onder de eerste A van "arcade". Ziet er beetje uit als verf ofzo, wellicht is het er af te wrijven ik zal eens kijken.

IMG_0723.JPG
[/img]
 
Back
Top