What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] HORI Neo fighting stick **gedeeltelijk niet-werkend!!*

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Zolderopruiming:

Ik heb hier nog een stick staan, uiterlijk ziet hij er super uit maar:

- C button doet het niet
- stick zelf is stroef, til je hem een klein beetje op dan functioneert hij zoals het hoort, prima dus.

Ik zou hem graag zelf repareren maar dit laat mijn technisch vermogen niet toe. Daarom voor degenen met wat skills: misschien dat je er iets van kunt maken.
Doe maar een bod, het is wat de gek er voor geeft.

HPIM0657.jpg

HPIM0654.jpg
 
Stick staat in omgeving Bergen op Zoom bij mijn ouders op zolder, kan hem eventueel ook mee naar mijn huis nemen dat is in Rotterdam. Zeg het maar.
 
damn ik zou hem ook wel willen en naar rotterdam reis ik zow met mijn oveetje.
 
Is te ver weg om 'm op te halen voor mij.
Heb wel interesse. 15 euro inclusief ?
 
even het bod van ziek afwachten, daarna zal de hoogste bieder de stick krijgen
 
dope hij is binnen, mooi ding.

Meteen opengemaakt ziet er goed uit, denk dat het plaatje van de knoppen beetje los zit van te hard rammen, dat ding zit niet eens vast met schroeven. Ik denk dat ik hem ga modden als ultime sanwa stick voor al mijn consoles.

bedankt voor het goed inpakken en zo
 
Graag gedaan, ik hoop ook dat je er iets mee kunt want ze worden zeldzaam en het is zonde om zoiets weg te gooien. Succes ermee en laat maar eens wat zien als je klaar bent met modden, ben benieuwd.
 
Ja is goed, tot nu toe heb ik alleen de stick ball geruild voor een rode lol
 
Wat heeft Ziek dan eigenlijk geboden ?
Ik ging er een beetje vanuit dat Ziek het zelf op was komen halen en daarom met een net zo hoog bod als dat van mij al voorrang zou krijgen.
Misschien had ik er wel nog overheen geboden als ik had geweten dat er voor hem ook verzendkosten bij zouden komen....
 
Back
Top