Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
tja.. hier ook money-issues.. zou hem ook dolgraag van je afpakken Ik heb een Cyberlead te koop staan die ik ook niet aan de straatstenen gesleten krijg (jajaja, ik weet het; ander soort cab )
Naomi 1 + GD Rom + Virtua Tennis inclusief alle benodigde kables om em op JVS aan te sluiten - 100
*** Ook te koop een Naomi 1 Netboot set, inclusief mobo, 512 MB Dimm en zero security pic, verder geen zaken meer nodig - 100 ***
Hi best price inc delivery to ireland on these items please
Thanks paul
Oooh toevallig wat betere foto's van de NAC? Misschien handig te vermelden welke omgeving je vandaan komt. Zon cab moet toch altijd vervoerd worden moet even na mm financiën kijken
Euroknaller naomi deal toegevoegd! Wil je Ikaruga en Under Defeat op originele hardware draaien voor een weggeef-prijs, dan is dit je kans.
Zal op korte termijn ook foto's plaatsen van een STV moederboard voorzien van multi bios, met Steep Slope Sliders en Die Hard Arcade toevoegen. Mocht iemand daar nu al interesse in hebben, PM even.
Wat naomi hardware verkocht, nieuwe prijs voor de cab + netboot set!
199 in het totaal. Lager gaat ie niet worden, dan duw ik de cab nog liever de gracht hier in om em te zien zinken, als er nog meer van de prijs af moet! (AUB nu niet PM-en dat je em gratis wilt ophalen)
De cab zelf is in parts al meer waard dan de vraagprijs, en een gemiddelde netboot set is ook 150 euro op alle fora's.