What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Dreamcast games (PAL/JAP/NTSC) GERESERVEERD

Sherudo

Button Masher
Te koop voor de sega Dreamcast. Bij interesse meer foto's/details op aanvraag :)
Voorkeur gaat uit naar verkoop in 1 keer.

ypyp.jpg


o9qs.jpg


kgdi.jpg


xg7r.jpg


bmr5.jpg


zq8g.jpg


cu6a.jpg


abw1.jpg


cj3b.jpg


wjxs.jpg


cmqx.jpg


ce39.jpg


hvq8.jpg




Aqua GT PAL 15 (Sp33dFr34k eerste via pm..)
Bangai o PAL 15
Bleemcast: Metal gear Solid inclusief MGS PAL 20
Blue Stinger 5
Cannon spike PAL 50
Capcom vs SNK PAL 8
Crazy Taxi PAL 5
Crazy Taxi 2 PAL (sealed) 8 (chapddr eerste via pm..)
Daytona USA PAL 5 (chapddr)
Dancing blade (JAP) 10
Dancing Blade 2 (JAP) 10
Dino Crisis PAL 15
Dynamite Cop PAL 15
Ecco the dolphin PAL (2x) 5 (fal) en bellepistacheypl
Evolution PAL 20
Fast Striker JAP 20 Ken
F355 challenge PAL 5
Giga wing PAL (2x) 25,- per stuk Robert
Grandia 2 PAL 20 (chapddr)
Gunbird 2 PAL(resealed) 25
Gunlord JAP 50
headhunter PAL 10
Hidden and Dangerous PAL 5
Ikaruga JAP 45
Jet set radio sealed PAL 5
Jojo bizzare adventure PAL 35
King of fighters 1999 JAP 15
King of fighters 2001 JAP 18
Marvel vs Capcom PAL 10
Metropolis street racer PAL 5
Mortal Kombat Gold (geen boekje) PAL 10
NBA 2K PAL 5
Power Stone 2 PAL 30
Puzzle Pobble JAP 10
Ready To Rumble Boxing PAL 5
Record of Lodoss War PAL 20 Robert
Resident evil 2 PAL 20 bellepistacheypl
Resident evil code veronica PAL (geen boekje) 15
Rival schools PAL 50
Re Volt PAL 5 (chapddr)
Rush Rush Rally JAP 15
Sega Rally PAL 5
Skies of arcadia usa 30
Skies of arcadia PAL 30
Sonic adventure 2 PAL 20
Sonic shuffle PAL 25
Soul Calibur PAL 5
Spec Ops 2 PAL 3
Speed Devils PAL 5
Star Wars Demolition PAL 5
Street fighter 3rd strike PAL 35
Street fighter alpha 3 (sealed) PAL 30 (fal)
Sword of the Berserk PAL 20
time stalkers PAL 15
Under defeat JAP 50
Virtua tennis PAL 3
virtua tennis 2 PAL 8
Wind and Water (sealed JAP) 20
Zombie revenage 20
 
Graag prijzen vermelden, de staat waarin de items zijn en of ze boxed/los zijn, etc.. Dit is nog steeds geen marktplaats..
 
Cageman":7ark8gfl said:
Graag prijzen vermelden, de staat waarin de items zijn en of ze boxed/los zijn, etc.. Dit is nog steeds geen marktplaats..

Prijzen en foto's toegevoegd, was nog bezig met updaten
 
Street fighter alpha 3 (sealed) PAL 30
Aqua GT PAL 15
Crazy Taxi 2 PAL (sealed) 8
Ecco the dolphin 5

Pm me voor je details maak het gelijk over :) (paypal of per bank, wat je graag wil )
 
Wat wil je hebben voor Fast Striker, Puzzle Bobble en Capcom vs SNK PAL? Staat niet in de lijst, wel op de foto.
 
Ken":2t8vdfgk said:
Wat wil je hebben voor Fast Striker, Puzzle Bobble en Capcom vs SNK PAL? Staat niet in de lijst, wel op de foto.

Woops inderdaad

Fast Striker JAP 25
Puzzle Bobble JAP 10
Capcom vs SNK PAL 8

@iedereen ik zal vast namen erachter zetten voor de geintereseerden, ik wil echter nog 2 dagen wachten voor een mogelijke verkoop in 1 x. Er zijn al geintereseerden geweest namelijk, nog niets concreets echter. Mocht dat niet lukken dan ga ik over op losse verkoop. De namen die er achter staan zijn de eerste die hebben gereageerd dus als je naam er niet bij staat vandaar..
 
Als de prijs onderhandelbaar is.. dan neem ik graag Giga Wing (die versie zonder stickertje op de case) + Time Stalkers voor €30,- van je over.
 
@iedereen:
Morgen ga ik definitief over op losse verkoop. Mocht je naam niet achter een game staan dan is iemand anders eerder geweest via pm/het topic..
 
Ah, dus het stond ook op andere fora? Dezelfde wibraman als die een tijd geleden alles zelf de deur uit heeft gedaan trouwens? ;)
 
Ik lees hier ook (heb zelf ook arcadekast gehad toen ik groter woonde). En had niet alles verkocht, alleen uitgedund ivm verbouwing. Nu 13e maand bijna gehad, dus heb er een goed doel voor gevonden :)
 
Dacht toch echt dat je op ik meen IG zei dat je ging stoppen, maar in ieder geval congrats met de koop, DC is nooit verkeerd :)
 
Back
Top