What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Dreamcast Drikara Karaoke unit

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Voor de Sega verzamelaar; een Drikara karaoke unit inclusief:

- Microfoon + stickers
- Doorluskabel
- Software disc
- Handleidingen
- Songbook

Prijs; 40 euro inclusief verzenden.

NB de karaoke service is sinds 1 april 2006 offline en dus niet meer te gebruiken.

cimg0106.jpg

cimg0107.jpg

cimg0109.jpg

cimg0111.jpg
 
Is het aan te sluiten op een pal DC? En kan ik er daadwerkelijk liedjes mee zingen die eventueel op een CD of iets dergelijks staan?
 
Ik zou het niet aansluiten op een pal DC, tenzij je wilt dat ie gaat fikken :)

Om gebruik te maken van de Drikara mogelijkheden moest je je inschrijven bij de Sega Karaoke service (erg moeilijk voor niet Japanners). Deze service is sinds 1 april van dit jaar offline.

Het is dus een verzamelobject. Je kunt er verder helaas weinig mee.
 
sorry voor de vervuiling maar ik moet je ff credits voor je Joost geven!
ik vind dat programma zo slecht dat het goed wordt! als ik langszap kijk ik het altijd uit

120 in de pot!

heerlijk
 
RoOd":2i5j55ie said:
sorry voor de vervuiling maar ik moet je ff credits voor je Joost geven!
ik vind dat programma zo slecht dat het goed wordt! als ik langszap kijk ik het altijd uit

120 in de pot!

heerlijk

Vind het best een goed programma. Zijn eens niet van die simpele vragen die een aap van 2 jaar oud ook kan beantwoorden.
 
General Wong":3pz7k9yh said:
RoOd":3pz7k9yh said:
sorry voor de vervuiling maar ik moet je ff credits voor je Joost geven!
ik vind dat programma zo slecht dat het goed wordt! als ik langszap kijk ik het altijd uit

120 in de pot!

heerlijk

Vind het best een goed programma. Zijn eens niet van die simpele vragen die een aap van 2 jaar oud ook kan beantwoorden.

Woord! Al jaren fan.
 
Voor de liefhebbers, de categorieën:

"Levende natuur"
"Rekenen en Taal"
"Aardrijkskunde"
"Ambachten"
"Film"
"Schone schijn"
"Hoe was het ook weer"
"Literatuur"
"Wetenschap en Techniek"
"Geschiedenis"
"Geloof en Bijgeloof"
 
Dus als ik het goed begrijp: je kan er geen gewone karaoke-CD's op afdraaien?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top