What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: diversen 'games, controllers, consoles'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Te Koop:

Dreamcast met controller, werkend maar zonder voedingsnoer/scartkabel. (incl. games, roms) + freeloader
img1815bz.jpg

€25,00(SOLD)
Gamecube compleet in zeer goede staat!
img1806s.jpg

€30,00
Verschillende games van verschillende consoles, (alles in 1 koop)
img1811jp.jpg

€30,00 (verkocht)
Controllers, controllers, etc. stick. (meeste in nieuwstaat)
img1808x.jpg

€27,50
Mario invasion!
2 grote mario's, en veel knuffels. (niet mee gespeeld 😉 )
img1816cr.jpg

€35,00(YOSHI VERKOCHT) bij set doe ik er nog een goomba bij.(VERKOCHT)
SNES/SFC game (F-zero nieuwstaat)
img1826l.jpg

€27,50

Playstation 3 Demon's Souls Black Phantom Edition USA version!
€25,00
t2ec16vzce9s4g3lcgbqfwo.jpg


Alles is excl. verzending (pakketpost €6,75 euro track/trace) Nederland, rest €13,00 (belgie, etc.)
 
elmasacretum":2g6nbwq8 said:
Ik heb interesse in de Dreamcast(25€) en controller bundel (27,5 €) .

Is 45 € voor beiden ok?

Dat is wel goed :) , komt wel 6,75 euro verzendkosten bij.
 
ckong":lg426s9e said:
almighty":lg426s9e said:
mario figures erbij :)

Die wil ik wel hebben, voor mijn nichtje. € 35 inclusief verzending?
Dan stiekem voor jezelf houden he 😉

Nee is wel goed Erik, alleen de Yoshi is waarschijnlijk verkocht.
doe er dan wel een Goomba bij :)
 
elmasacretum haakt af dus dreamcast en kabels, controllers weer beschikbaar!
 
Hmm, heb interesse in de dreamcast maar ik kan op het moment alleen betalingen doen via paypal. :(
Laat anders even weten of je alleen bankoverschrijving accepteerd.
 
JustJanek":3iq4hbhu said:
Hmm, heb interesse in de dreamcast maar ik kan op het moment alleen betalingen doen via paypal. :(
Laat anders even weten of je alleen bankoverschrijving accepteerd.

Geen probleem, wel graag p.p gift (of anders de 4% fees betalen.)

Laat het maar even weten k. :)
 
Cageman":r4dqkh32 said:
4% fee van 27 euro = 1 euro :mrgreen:
Dat is 26,00 euro.

Maar eigenlijk komen er nog verzendkosten bij, dus dan praten we over 33,02 euro.

Maar toch bedankt voor het meedenken 😉
 
Back
Top