What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Div.

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Geen pics beschikbaar Bjt?
 
Zou je in ieder geval prijzen bij alles willen neerzetten? Dat is een van de belangrijke forum guidelines en zonder prijzen en pics schiet het allemaal niet zo op.
 
zit best wat interessants tussen. ben benieuwd naar de prijzen :)
 
In principe heb ik eco fighters gekocht van je een maand geleden bernard, maar nu is de game dus weer te koop?
 
Allicht, maar dan niet weer stiekem doorverkopen terwijl ik al ja heb gezegd he? Neem zaterdag maar mee
 
Doe je je eigen Saturn collectie weg? :(

Heb je pics van deze?

In the Hunt 30€
Outrun (Jap) 10€
Panzer Dragoon II: Zwei 20€
Doom 6€
 
Gast wat is er met je topic aan de hand? Je kunt toch niet zomaar na 2 dagen alles weer eraf halen en de boel sluiten, terwijl mensen je vragen stellen etc. Komt niet echt bepaald betrouwbaar over, graag een reactie.
 
Het lijkt me dat je wel doorhebt dat Ken bedoelt waarom je ineens de hele post voor 90% wist en bijv. de hele lading Saturn en de Neo Geo Gold hebt verwijderd.

Dit terwijl Speedfreak je nog in het topic vragen stelt.
Ook je eigen "Neo Geo gold cq. prijsverlaging" post is ineens niet meer relevant omdat die gewist is uit het originele topic.

Gaat dus niet om de missende foto's per item.
 
Back
Top