What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Darkstalkers CPS2 Phoenix

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Heb m al eens op marktplaats gegooid maar ik probeer het hier ook nog maar eens...

Grijze CPS2 A+B van Darkstalkers. Met Phoenix roms dus suicide-free. 50,- ex porto. Meer info of pics just ask...
 
DreamerNL":39lrqql6 said:
ZiEk":39lrqql6 said:

Ik denk niet dat ie voor een tientje weggaat :lol:

is dit een grap ?

maar als je personelijk wilt worden hier, zijn prijzen zijn teminste goed, niet zoals bij sommige mensen die denken dat alles nieuw of zeldzaam is en vroeg om fotos niet de prijs die trouwens erbij staat.
 
Foto zie http://blind.bylur.net/~nyn/

Het gaat alleen om het A+B bord, verder niks dus de supergun die wel op de foto staat zit er ook niet bij. Je hebt ook een kick harnass nodig omdat het een 6-knops spel is.
 
Back
Top