What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Arcade/Console Hardware/Software

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Joined
Aug 3, 2006
Messages
1,402
Reaction score
2
Location
Almere psn=danielplatinom
Mocht je elders deze games cheaper kunnen krijgen en je wilt toch graag zaken doen, laat het effe weten. Doe een redelijk bod.

Ms Pacman 50 euro (niet origineel, maar ook niet echt een bootleg, volgens mij zijn ze altijd omgebouwde pcb's, google maar eens)

Bootleg pcb's (werken goed) voor 15 euro per stuk:
E-Swat,


PS3 NTSC-J -Gran Turismo 5 Prologue 15 euro
PS3 PAL -Virtua Tennis 3 15 euro

PS2 NTSC-J
-NEOGEO Battle Coliseum 20 euro
-SVC SNK vs Capcom Chaos 20 euro
-Samurai Shodown Tenkaichi Kenkyaku (Atomiswave port for ps2) 20 euro
-Capcom Fighting Jam 20 euro
-R: Racing Revolution Namco 10 euro
-Enthusia Professional racing NEw sealed 20 euro
-Driving Emotion Type-S 10 euro
-Kaido Battle Touge 25 euro

PS1 NTSC-J
-Psychic Force 2 Taito 15 euro
-Tetris X 5 euro
Gratis Tekken, disc only voor de eerste snelste beslisser die een ps1 game koopt!

Sealed Blu rays Region A (US, speelbaar op US en Japanse PS3's)
-Troy Director's cut 10 euro
-Kingdom of Heaven Director's cut 10 euro

-Black NTSC-US Gamecube with Digital AV OUT
-official Normal composite cable
-2 normal wired controllers
-European/Dutch Power supply, no need for transformers, etc.
-official Memory Card

Voor de volgende producten check: http://img4.imageshack.us/gal.php?g=dscf4018q.jpg
-Wonderswan lot, 7 games meeste cartridge only 10 euro
-Wonderswan Color tetris (linkable) 20 euro
-Nintendo classics key chain game: Snoopy (batterij klepje achter is vervangen door plexiglas) 10 euro
 
Hai,
Voor hoeveel mag de tumble pop meteen weg?

groet,
Marc
 
Redneck":14vr26ke said:
Hai,
Voor hoeveel mag de tumble pop meteen weg?

groet,
Marc

Hé Marc,

Tumble Pop staat op Ebay. Er zijn een aantal mensen, waaronder ik, die de veiling volgen, mogelijk om te bieden. Het is not done om te vragen de veiling vroegtijdig te beeïndigen omdat je hem buiten de veiling om wil kopen. Kan ook negatieve feedback opleveren voor de seller.

Als de verkoper hem eerst hier had willen aanbieden had hij dat wel gedaan.

Als ik jou was zou ik gewoon met de veiling mee doen.
 
Hoeveel voor Thunderforce VI en Troy?
 
Hoi, bedankt voor de interesse.

Redneck":1jfj8edr said:
Hai,
Voor hoeveel mag de tumble pop meteen weg?
groet,
Marc
eh, de bedoeling is dat dat meer wordt dan de minimum biedprijs.
dusse, voor 30 euro maggie meteen weg

Ken":1jfj8edr said:
Hoeveel voor Thunderforce VI en Troy?
Voor jou 40 euro incl. shipping omdat je dit Forum runt.
Enne Troy is nog sealed trouwens. Thundeforce VI is zo goed als nieuw.
 
Kunnen we nog iets ruilen ofzo, zoek je nog iets?
 
OK, ik begrijp dat d bereid is om voor biedingen hier de veilingen terug te trekken. Nou Redneck, grijp je kans. Maar dan ga ik hier ook maar bieden. Ik bied € 30 voor tumblepop.

Overigens d, waarom dan niet eerst hier te koop aangeboden?
 
pooyan":1pmhs2qb said:
OK, ik begrijp dat d bereid is om voor biedingen hier de veilingen terug te trekken. Nou Redneck, grijp je kans. Maar dan ga ik hier ook maar bieden. Ik bied € 30 voor tumblepop.

Overigens d, waarom dan niet eerst hier te koop aangeboden?
OK, betalingsgegevens gestuurd.
Volgens mij had ik hem hier lang geleden al eens te koop aangeboden en waren er geen reacties.
 
pooyan":1nxwjuwe said:
Money send
Bedankt.
Ik heb de verkoop van Tumble Pop op Ebay beeindigd.
Ik heb het geld nog niet op mijn rekening gezien, maar ja dat zal er snel genoeg op komen te staan waarna ik Tumble Pop zal verzenden.
 
Beter prijzen en mvs stuff te koop.
Heb tevens nog wat bootlegs van Contra, Carrier Airwing, Flying Shark, Hammerin' Harry die ik als freebees erbij geef als iemand boven de 100 e uitkomt. Laat maar horen wat he graag zou willen hebben.
 
Dudes,

Ik vertrek morgen naar Duitsland. Mocht iemand nog iets willen kopen. PM me of reply en dan kan ik het morgen nog versturen. Make me an offer I can't refuse :o
 
Back
Top