A
Anonymous
Guest
Het 3D is toch niks voor mij. Vond het wel geinig om hem uit te proberen maar ik zie mezelf niet verder in 3D gamen. Console in ZWART met boekjes, doos, etc compleet en Pilotwings game compleet. Enige is dat de points card van de 3DS al gebruikt is. Wel heb ik hem HEEL vroeg (begin deze week) al geregistreerd, mocht ik het tshirt krijgen dan stuur ik dat ook nog wel op
Alles is europese versie.
Prijs, 240 inc
Alles is europese versie.
Prijs, 240 inc