What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: 10 arcade jamma games

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
For sale:

Arcade jamma games (all original)

Asterix : €75,00
img6647.jpg


Bells & Whistles : SOLD (bad rom in game / test rom no bad roms)
img6658s.jpg


Final Fight : SOLD
img6649h.jpg


Salamander II + copy art : SOLD
img6651z.jpg


Parodius + copy art : SOLD
img6645s.jpg


Raiden II : €85,00 (SOLD)

Snow Bros Nick&Tom : €55,00
img6644g.jpg


Teenage Mutant Hero Turtles ''Turtles in Time'' : SOLD (2-player version)
img6648e.jpg


Teenage Mutant Hero Turtles (2p version) : SOLD (2-player version)
img6652e.jpg


Vendetta : SOLD

img6646y.jpg


Payment: bankoverschrijving

shipping cost: add €6,75 (europe only!)

Any quastion just ask,

thnx for watching,

(rede verkoop voordat ik hier vragen over krijg: bezit van de zaak is het eind van het vermaak 😉 )
 
Tja, Voor sommigen is het 'scoren' van PCB's en cabs eigenlijk leuker dan spelen. Gelukkig kan ik nog steeds van beide genieten. 😉

Succes met je verkoop dude. Zie dat je Raiden 2 al hebt verkocht? :cry:
 
Hé Marc,

ik hoop niet dat je pas geleden Asterix, Salamander 2, Gokuiyo Parodius en Snow Bros van mij gekocht hebt om er nu financieel een slaatje uit te slaan? 😉

Of houd je er rekening mee dat je zo wie zo nog behoorlijk met de prijs moet zakken?
 
ckong":2wqq81xk said:
Hé Marc,

ik hoop niet dat je pas geleden Asterix, Salamander 2, Gokuiyo Parodius en Snow Bros van mij gekocht hebt om er nu financieel een slaatje uit te slaan? 😉

Of houd je er rekening mee dat je zo wie zo nog behoorlijk met de prijs moet zakken?
Nee hoor wees maar niet bang, en kan me heugen dat jou prijzen eerst ook hoger waren of niet? 😉

Zakken kan altijd, maar is volgens mij niet nodig.
 
Ik heb zelf even geen wensen, maar vind de prijzen prima. Heb Salamander 2 jaren geleden voor het dubbele gekocht :-|
 
Hetzelfde geld voor cabs denk ik. Denk niet dat Marc's Aero zo lang te koop had gestaan 2 jaar geleden.
 
goatboy":1eqb444r said:
Hetzelfde geld voor cabs denk ik. Denk niet dat Marc's Aero zo lang te koop had gestaan 2 jaar geleden.
idd, mooiere prijs kun je niet wensen.

Maar hij staat me niet in de weg en draai er wel wat multi pcb's op :shock: 😉
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top