What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Titanfall open Beta

Jinxz

Pattern Reader
Voor wie net als mij staat te springen om Titanfall te spelen heeft EA (kots kots) op Origin de Beta van Titanfall open gezet voor iedereen!
GL HF
 
er zitten 3 miljoen xbox one gebruikers op te wachten...word weer een dramatische launch denk ik....zeker omdat de game alleen maar multiplayer kent.
 
ZeMMiK":m1nu9k75 said:
er zitten 3 miljoen xbox one gebruikers op te wachten...word weer een dramatische launch denk ik....zeker omdat de game alleen maar multiplayer kent.

Hadden ze bij BF4 ook gewoon moeten doen. Singleplayer troep eruit halen en focussen op multiplayer.
Zal inderdaad chaos worden, vooral EA kennende.
Gisteren ff Titanfall gespeeld en het speelt best aardig.
Het eerste wat me opviel is dat ik met 3 minuten ooit de Oculus Rift te hebben gespeeld nu geen Mech-game meer zonder wil spelen. Je zit in een gigantisch Mech robot maar het voelt niets anders dan gewoon als infantry rond lopen. Ik wil meer Oculus Rift! ;)
 
@Jinxz Lijkt Titanfall veel op CoD qua feeling of is het totaal anders? (Omdat de makers volgens mij ex-IW werknemers zijn)
 
ChapDDR":2p1obpoj said:
@jinxz Lijkt Titanfall veel op CoD qua feeling of is het totaal anders? (Omdat de makers volgens mij ex-IW werknemers zijn)

Goed punt inderdaad. Ik verwachtte ook een CoD speelstijl en dat is precies wat je krijgt. Punten in je scherm als je iemand afschiet etc.
Ter verdediging is CoD ongekend goed in hitboxes en netcode, dus het speelt lekker weg.
Groot minpunt in mijn ogen is het feit dat er constant NPC's in het spel zitten dus wanneer je denkt dat je lekker 10 kills op de teller hebt staan blijkt dus dat je gewoon kanonnenvoer hebt staan afschieten...
 
Dus de npc's en de presentatie geven wel duidelijk de CoD-feeling dat je een baas bent bij iedere kill zodat je blijft spelen :P Maar is het ook zo dat je, als je eenmaal een paar kills hebt, je gemakkelijk meer kills haalt? (Overpowerde killstreak etc?) Of moet je echt werken voor een killstreakje?

Ik zou het spel zelf graag willen uitproberen maar mijn laptoppie kan zoiets niet aan :D
 
Ik denk dat juist die hersenloze killsstreaks en oneindige perks BS ooit tot de breuk van het developersteam van CoD heeft geleidt. In Titanfall heb ik nog geen enkele overpowered perk of killstreak bonus gezien. Het is natuurlijk wel zo dat als je 2-3 minuten wacht je een Titan kan deployen maar dat krijgt iedereen zowiezo.
 
WTF. Gaan ze de early acces DLC awesomeness voor Battlefield 4 EN de Beta van Titanfall tegelijk uitbrengen.

Hoe kunnen ze dat nou maken. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Da Dude":dkyv2onz said:
WTF. Gaan ze de early acces DLC awesomeness voor Battlefield 4 EN de Beta van Titanfall tegelijk uitbrengen.

Hoe kunnen ze dat nou maken. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Inderdaad vrij kansloos. Heb eindelijk Titanfall binnen en komt de dag erna de DLC voor BF4 uit...
Gelukkig zijn het oude schijtmappen in BF4 en ben je er in 2 minuten op uitgekeken ;)
Alleen Caspian Border is enigszins in orde.
 
OUDE SCHIJTMAPPEN!!!!!!!!!!!!

Ik ben wel blij dat ze bepaalde mappen opnieuw uitgebracht hebben.
Maar ff wat nieuwe had ook wel gemogen

Eigenlijk best butt. Vroegah ging je met Unreal, UT, Doom en Quake zelf mappen maken, of kocht je een cd voor een 10tje met 1000 mappen. Nu krijg je er een paar aangeboden voor een premium account
 
Da Dude":byhyeqcz said:
OUDE SCHIJTMAPPEN!!!!!!!!!!!!

Ik ben wel blij dat ze bepaalde mappen opnieuw uitgebracht hebben.
Maar ff wat nieuwe had ook wel gemogen

Eigenlijk best butt. Vroegah ging je met Unreal, UT, Doom en Quake zelf mappen maken, of kocht je een cd voor een 10tje met 1000 mappen. Nu krijg je er een paar aangeboden voor een premium account

Volgende maand komt er gelukkig alweer nieuwe DLC voor BF4 waarbij ze de Titanmode uit 2142 terugbrengen. Grote oorlogsschepen die je moet zien te enteren en handmatig uitschakelen. Ben wel benieuwd.
 
Ja, er is veel informatie geleaked over Titanfall zag ik. Er zitten waarschijnlijk ook aliens in en het heeft best veel unieke gamemodes.

 
Back
Top