What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tijd voor een Naomi

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Nozo's

Hier is het tijd voor een Naomi (NUC)

mag project zijn, maar liefst werkend en compleet. Alles mag in dozen (dat maakt het transport gemakkelijker. :D )
Het is toch de bedoeling om deze volledig op te kuisen.

Liefst in België of grensgebied.
Als de kast de moeite is, heb ik er graag een kleine road trip voor over.

Aanbiedingen en fotos mogen gemaild worden naar:

*mijn nozomi gebruikersnaam* @ live.be

Alvast bedankt.
 
Misschien eerst even voorstellen ;)

En wat zoek je nou precies...
Naomi systeem, Naomi cabinet...?

Als het het eerste is dan zou ik niet weten wat je nou precies wil 'kuisen', als het de 2e is (en dat denk ik)...hoe had je dat precies in gedachte, een cabinet in dozen ^^
 
ik denk dat hij een cabinet wil... (nuc: naomi universal?)

de buy/sell posts worden steeds vager :lol: no offense witloof
 
Goed,

ik vond geen geeschikte onderverdeling waar ik me zomaar kon voorstellen.

Mijn naam is Tim Baekelandt, woon in Poperinge (België)

Naast mijn oudere (houten) arcades, wil ik er nu wel een nieuwere generatie (plastieken) bij. (Naomi universal cabinet.)

Ik streef er naar om een kast volledig naar nieuw of zo dicht mogelijke te benaderen.
Dus wil ik wel een project overnemen van iemand. ("in een doos", zolang alle delen maar anwezig zijn.)

Hopelijk zitten we nu op een zelfde golflengte en kunnen we door... ;-)

Mvg
 
Ik kan nog niet zeggen dat we op dezelfde golflengte zitten, maar wat niet is kan nog komen ;-)

Er staan in dit buy, sell & trade topic een aantal Naomi cabs te koop: viewtopic.php?f=7&t=3821
 
Mooi, had ik dus ook al gezien.
Echter poperinge zoetermeer is een kleine 600km heen en terug.
Vind ik niet echt "grensgebied" meer.

Het aanbod heb ik reeds doorzocht. Vandaar dacht ik; ik vraag het maar even. Misschien heeft iemand wel wat staan, dat weg kan, zonder dat hier een verkoops topic aangemaakt werd.
 
zuiden van het land scheelt niet zo heel veel km. Hebben hier evt ook nog wel wat staan aan naomi's
 
Back
Top