What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

The Club (PS3, X360)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hmm het viel me op dat er nog geen topic was over deze game!

Ik verwacht eerlijk gezegd dat er weinig mensen op dit forum zullen zijn, die deze game tof vinden, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het een heerlijke shooter vind. Even weer wat anders dan COD4.

Deze game doet me denken aan Outtrigger (DC).. gewoon snoeiharde arcade gameplay, waar alles draait om scores en het maken van combo's. Het spel heeft een tof sfeertje en ziet er prima uit. Hier en daar wat ruw afgewerkt (zeker vergeleken bij PGR4), maar desalniettemin een hele goede game.

Ik kreeg de promo bij een persdag van Sega afgelopen dinsdag (PS3-versie) en die speelt erg goed met de PS3-controller. Had in niet verwacht. Op de 360 speelt ie misschien net wat lekkerder.
 
Back
Top