What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop : Sega (Tecmo) New Astro City

rklok

Shmup Veteran
Reaction score
0
- 2 player 2 player 2x6 buttons
- Originele Toshiba met Nanao chassis, Scherm heeft geen zichtbare burn
- Technisch 100% goed
- Ge-upgrade powersupply
- Prijs : 625 euro
- Verzending : 65 euro binnen NL

- info : ronnie@rklok.nl

NAC.jpg
NAC%20(1).jpg
NAC%20(2).jpg

Ronnie,

Leuk ding. Voor mijn begrip, die prijs is dat inclusief een spel? Ben nog niet zo bekend met de aanschaf cabs in z'n algemeen.

Groet,

Pieter

Als je wilt weten wat de beste manier is om voor het eerst een spel/spellen in een lege cabinet te krijgen zou ik even een aparte topic openen of even de zoekfunctie gebruiken Sphere. Maar om je even een voorbeeld te geven m.b.t. deze foto's: op deze kast is een CPS2 moederboard aangesloten met daarop het CPS2 spel Progear no Arashi. De moederboard en game klik je in elkaar en het moederboard sluit je aan op de kast met een Jamma aansluiting. Misschien kun je hier alvast wat mee Googlen ofzo ;)

rklok":mgtev3h9 said:
De prijs is zonder spel

Duidelijk thanks!

Ken":mgtev3h9 said:
Als je wilt weten wat de beste manier is om voor het eerst een spel/spellen in een lege cabinet te krijgen zou ik even een aparte topic openen of even de zoekfunctie gebruiken Sphere. Maar om je even een voorbeeld te geven m.b.t. deze foto's: op deze kast is een CPS2 moederboard aangesloten met daarop het CPS2 spel Progear no Arashi. De moederboard en game klik je in elkaar en het moederboard sluit je aan op de kast met een Jamma aansluiting. Misschien kun je hier alvast wat mee Googlen ofzo ;)

Zal ik eens doen, thanks! Ik ga eerst wel even zoeken op het forum aangezien er plenty informatie is.

Back