What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop SEGA NEW ASTRO CITY

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
Te koop:
SEGA New Astro City.
Toshiba scherm zonder Burn in. Dit scherm heeft een kitbeurt gehad.
Geeft weer een prachtig beeld.
2x 6 button Panel, 5 buttons via Jamma en de 6e via kick harnass.

In goeie staat met wat gebruikers sporen.
Orginele lak zit er op, met wat krassen op de kast.

Nozomiprijs 550,- incl. stepdown converter 110 => 220.

Tevens te koop met een Gamefamily 3000 in 1 aangesloten voor 750,- in totaal.

De foto's zijn vanaf me GSM. Maar je bent altijd welkom om de kast te testen.

IMG_0032.jpg

IMG_0036.jpg

IMG_0038.jpg

P.s. Deze voeding zit er in.
IMGP2896.JPG


En deze Game Family met 3000 games:
http://www.smallcab.net/product_info.php?cPath=21_22&products_id=130

games%20family%202000%20in%201.jpg



1 ding wel. Hij moet een trap af. Maar met het scherm er even uit, moet dat goed kunnen
 
goede prijs voor een echte Sega klassieker. Als ik meer geld had gehad, had ik het wel geweten.
 
Sorry last in de vluggigheid dat Rklok hem verkoopt, vandaar mijn vraag over bezorgkosten 😉 . Logisch als je niet bezorgd hoor. Waar staat de cab?
 
sparky":cu2b8z7b said:
Sorry last in de vluggigheid dat Rklok hem verkoopt, vandaar mijn vraag over bezorgkosten 😉 . Logisch als je niet bezorgd hoor. Waar staat de cab?

:D
 
Mooi, kan ik zo de mijne te koop knallen, wilde je niet in de weg zitten :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top