What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop - New Astro City (opknapper) - SOLD -

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Van de IC 09 heb ik onderstaande NAC overgehouden. De koper die ik had heeft zich op mijn advies teruggetrokken, maar de reacties hier waren toch nog wel positief. Ik heb echter geen zin en tijd om de cab op te knappen, dus gaat hij weg. De cab ziet er niet uit, maar is wel vrij van deuken en dergelijke. Een likje verf van Almighty doet al wonderen. Controlepaneel is goed, bedrading is goed, monitor heeft screenburn, ook een beetje zichtbaar tijdens gameplay (op de foto draait Tumblepop). De cab mag weg voor € 375.

CIMG1299.jpg
 
hi, ik heb veel intresse. ik moet eerst zien mijn japanse pearl white ps2 en pal xbox360 zien te verkopen om het geld op te brengen ervoor. moet ik snel ff achter. probeer ze zo snel mogelijk te verkopen kijken of ik deze nog kan inpikken ;)
 
maxio098ui":bwnibfup said:
hi, ik heb veel intresse. ik moet eerst zien mijn japanse pearl white ps2 en pal xbox360 zien te verkopen om het geld op te brengen ervoor. moet ik snel ff achter. probeer ze zo snel mogelijk te verkopen kijken of ik deze nog kan inpikken ;)

Dat is goed, hij staat er nog.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top