What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TE KOOP] MVS Neo Geo carts + PCB's + meuk

Inmiddels begonnen met het uitdunnen van mijn MVS collectie dus voor de liefhebber heb ik de volgende carts te koop staan:

Art of Fighting
The King of Fighters 94
The King of Fighters 95
Super Sidekicks The Ultimate 11
Puzzle de Pon
Voltage Fighter Gowcaizer
Savage Reign
Aggressors of Dark Combat

Voor Nozomi leden geldt doe een mooi bod naar waarde :D Oh ja alle carts mogen zonder problemen bij mij thuis worden getest bij het ophalen ;)

MVS carts toegevoegd, PCB's toegevoegd, arcade voeding toegevoegd en prijzen van de DVD's verlaagd.

Ruilen behoort ook tot de mogelijkheid. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe MVS spellen. Heb je wat interessants om te ruilen dan verneem ik dat ook graag.

Bumpje en een pricedrop.

Ik sta nog steeds open voor ruilen van MVS games. De volgende games zoek ik specifiek (maar niet uitsluitend deze, dus stuur gerust een bericht met je titel(s)):

Battle Flip Shot
Blazing Star
Money Puzzle Exchanger
Twinkle Star Sprites
Pulstar
Thrash Rally
Aero Fighters 2 & 3
King of Monsters 1 & 2
Last Blade 1 & 2
Zupapa

Zojuist de volgende items aan de lijst van aangeboden producten toegevoerd:

Sega Naomi Marquee panel Virtua Striker 2002 (kapot pootje)
Sega Naomi Coin chute (munten buis?)

Ik hoef er niets voor de hebben, als iemand wil kan hij ze krijgen.

Savage Reign kan ik met toevoeging van wat roms (7 stuks) evt. ombouwen naar Kizuna Encounter, is dat wat?

Hey Asure,

Ik houd hem liever origineel in de hoop dat ik iemand anders blij kan maken met een origineel stukje nostalgie :), klinkt zoetsappig en dat is het ook maar dat is wel hoe ik daar over denk :D

Dank je wel voor het meedenken, dat kan ik alleen maar waarderen.

Groet,

Pieter

En nog meer MVS toegevoegd, waaronder Pop 'n Bounce, Top Hunter, Spin Master en meer.

Back