What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TE KOOP] MVS carts

Sphere

1CC Aspirant
[TE KOOP]
MVS carts:

Pop 'n Bounce US origineel (442) Nozomi prijs EUR 50,-
Pop 'n Bounce US bootleg Nozomi prijs EUR 25,-
Puzzle Bobble, bootleg Nozomi prijs EUR 10,-
Samurai Shodown, Origineel, Nozomi prijs EUR 30,-

Ophalen in Zoetermeer of verzending per pakketpost a EUR 6,95. 12 Maart ben ik ook bij PlayWorks.

Voor vragen kun je altijd mailen.

Groet,

Pieter

http://img.photobucket.com/albums/v699/ ... 4.20_1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v699/ ... .53.40.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v699/ ... .53.23.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v699/ ... .54.36.jpg
 
Andro Dunos US origineel EUR 80,- Nozomi prijs EUR 70,- VERKOCHT
Ninja Combat US origineel EUR 50,- Nozomi prijs EUR 40,- VERKOCHT
Last Resort US origineel EUR 90,- VERKOCHT!

En prijzen aangepast.
 
Toegevoegd:

MVS -> Metal slug, Samuari Shodown, Puzzle Bobble
Naomi Mobo
Mahjong Control Panel

Wie maakt mij los jongens, net een Astro gekocht dus ik kan wel wat centen en ruimte gebruiken.
 
Overigens sta ik open voor onderhandeling als het gaat om Nozomi leden.

Daarnaast ben ik ook op zoek naar een Vertical SHMUP, niet zo'n hele dure maar gewoon een cheapass jamma game. Paar tientjes is prima.

En ik zoek ook nog nette/nieuwe buttons voor mijn Astra in de kleuren combinatie gif groen en candy roze. 6 buttons per kleur met zelfde kleur balltops.

Laat maar weten als je wat hebt liggen. Overigens ben ik 26 september ook bij Playworks dus ik kan spullen meenemen en in ontvangst nemen. Scheelt toch weer verzendkosten.

Groet,

Pieter
 
Nog even een laatste bumpje en ik sta open voor biedingen.

Alle spullen die overblijven gaan internationaal en op greedbay maar als ik hier nog iemand blij kan maken met iets laat het mij dan weten.
 
ik denk dat je na een Majong club moet met dat ding.... :D ik denk niet dat er veel jappanners op dit forum zitten die willen Majonggen :? :|
Ebay.jp??
 
Haha, ik heb hem internationaal aageboden maar nog geen geinteresseerden gehad. Geduld is een schone zaak :D

En misschien moet ik maar gewoon Mahjong gaan spelen haha.
 
Ik heb altijd al willen zeggen fouten vrienden in de indergrondse gokindustrie maar in dit geval zat hij bij de NAC die ik heb gekocht. Minder spannend maar het was ook een leuk avontuur :D
 
Back
Top