What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop: Chopped Sega Naomi Universal met een hoop extra's

Status
Not open for further replies.

ChapDDR

Moderator
Staff member
Mijn chopped Sega Naomi Universal is te koop! :)

De kast werkt 100% en je hebt geen stepdown-convertor nodig om hem te spelen.

Het volgende zit bij de kast:
- Naomi 1 moederboord met gd-rom drive, netdimm (netboot) en alle kabels. Je hebt dus een volledige Netboot, Cartridge en GD-rom Setup.
- NOS 2L12B controle paneel van Giz10p
- Marquee met CvS2 Artwork
- Virtua Striker v.2000 (Cart), Virtua Tennis (Cart), Spikers The Battle (GD-Rom), Capcom VS Snk 1 Pro (GD-Rom), Guilty Gear XX Midnight Slash (GD-Rom, staat niet op de foto) en een Baseball Game.

Opmerkingen over de kast:
- Chopped (Sitdown)
- Kast is in goede staat. Hij is 1,5 jaar geleden helemaal opgeknapt
- Netboot software kan ik e.v.t. op een usb-stickje voor je zetten
- Scherm heeft lichte burn-in
- Het sleuteltje van de coindoor heb ik niet, de andere wel. Geen drama dat die mist tenzij je een coin-mech wilt installeren.
- Geen coin-mech

Prijs: ON HOLD of ruilen voor een Initial D Sitdown (Uiteraard met bijbetaling van mijn kant)

Bij een vraag kan je mij altijd een PM sturen! :)

Foto's:
14471265502_2fa8c344c7.jpg

14469214651_47ed82fd29.jpg

14469213821_ddcbb4f3a3.jpg

Meer foto's:

Op te halen in Sittard, Limburg. Verzenden kan ook maar dan moet de koper het regelen en het is op eigen risico. (Ofcourse)
 
klopt, mijn new net city is 3x uit en in elkaar gezet. Stelt niks voor.
eerst om hem boven te krijgen, daarna weer naar beneden. en toen de koper een te kleine auto mee had, weer uit elkaar.
 
Milspex":1po1a0xd said:
Sjeezes wat cheap. Nu kan ik al helemaal niks meer vragen voor mijn Naomi haha

Haha ja ik merk het, krijg veel positieve reacties en iemand vraagt al of ik hem naar Denemarken kan versturen. (Pffff) Ik had hem beter wat duurder kunnen maken maar ik ga de prijs niet meer veranderen :P
 
Kaijuman":1u1tr1v3 said:
Worden die Initial D cabs regelmatig aangeboden trouwens?
nee, maar check mijn verkooptopic voor de ultieme Sega kast. Speelt initiald, outrun, etc.
 
Hij is verkocht! Heeft iemand hier toevallig dat netboot zipje? Die stond blijkbaar niet meer op mijn PC en de koper wilt hem graag hebben :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top