What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop : Cave spul

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Official Cave Poster Muchi Muchi Pork
Priijs : 64 euro
Shipping : 7 euro
Pork.jpg


Official Cave Death Smiles II Display stand (new in box)
Maat : 51 x 106 cm
Prijs : 119 euro
Shipping : 7 euro
DSII.jpg
DSIIa.jpg
 
Duur presse-papier, zo'n MSX versie van Salamander. Wat ligt er aan de andere kant? Snatcher? ;-)
 
Cageman":3s21d4kb said:
Duur presse-papier, zo'n MSX versie van Salamander. Wat ligt er aan de andere kant? Snatcher? ;-)

Snatcher zou kunnen, of Space Manbow, MGII of Zanac of Aleste II :)
MSX rulezzzzzz!!
 
rklok":dkqzlvp0 said:
Snatcher zou kunnen, of Space Manbow, MGII of Zanac of Aleste II :)
MSX rulezzzzzz!!

Helemaal mee eens..! Veel mensen kijken raar op als ik ze Metal Gear / MGSS laat zien op de MSX :-) Ben zelf zwaar fan van alles dat Konami heeft gemaakt.

Maar genoeg off-topic.. er zijn spullen te verkopen..!
 
Vergeet ik nog even de prachtige SHMUP "Hinotori Firebird".......
 
rklok":368qloa9 said:
Vergeet ik nog even de prachtige SHMUP "Hinotori Firebird".......

Jaa.. een echte classic.. ik kan het intromuziekje van deze game zelfs spelen op een keyboard.. de nostalgie.. 😉
 
ahh... het MSX tijdperk :roll: wat was dat leuk, ik heb volgens mij nog wel een oude NMS-8245 liggen (heb ik het wel goed) :P
games zoals, Aleste Gaiden, Aleste 1 en 2, en Zanac EX
HEERLIJK :)
 
Back
Top