What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: 3 x VGA/SVGA Arcade monitoren

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Drie VGA/SVGA arcade monitoren te koop, resolutie waar ze op draaien is 640x480 en 800x600. Één van de drie is al in een frame ingebouwd, de andere twee (NOS) komen als een set van tube met chassis. De tubes hebben geen burn in, werken alle drie uitstekend en zijn plug&play. Ofwel, stekker in het (230V) lichtnet, VGA connector aansluiten op de video source (VGA gameconsoles bijvoorbeeld) en gaan met die banaan.

De monitor die al in een frame zit is lichtgebruikt, de andere twee zijn nieuw. Ze hebben allemaal een monitor control breakout pcb, zodat je vanaf de voorkant het scherm kunt instellen. Wel zo handig. :D Prijs per stuk € 90. Bezorging in Zoetermeer is mogelijk. De eerste koper van één van de twee NOS monitoren krijgt ook een manual.

En dan nu de foto's (eventuele vlekken op het scherm zijn reflecties van licht):

1. De Philips AE51EHE175X50 met 21" VGA/SVGA combinatie, in een frame:







2. De Philips M51EHS211X60 / 21" VGA/SVGA combinatie: VERKOCHT







3. Zie 2. De VGA aansluiting op het chassis is iets anders, maar werkt op dezelfde wijze: VERKOCHT



Handleiding: VERKOCHT

 
appiehein":fjgse0p5 said:
Pm gestuurd

PM beantwoord.

Jongens, dit zijn echt overbodige posten. als je een PM stuurt krijgt de ontvanger vanzelf een notificatie bericht. Het heeft een beetje weg van 'ik ben lekker de eerste'. 😉
 
Back
Top