What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito Vewlix C 1:12 schaal model

Is hier al meer info over?
Ben wel benieuwd namelijk

Zijn er nog andere types verkrijgbaar.
Ik wil wel meer variaties zoals een NAC en egrets e.d.
p.s. zijn die nog te krijgen ergens. In Japan ben ik ze niet tegengekomen tussen alle "rondborstige dames met minder kleren dan een hunkemuller catalogus" figuren.
 
Da Dude":1x5zzorq said:
Is hier al meer info over?
Ben wel benieuwd namelijk

Zijn er nog andere types verkrijgbaar.
Ik wil wel meer variaties zoals een NAC en egrets e.d.
p.s. zijn die nog te krijgen ergens. In Japan ben ik ze niet tegengekomen tussen alle "rondborstige dames met minder kleren dan een hunkemuller catalogus" figuren.

Of je hebt ze niet gezien omdat je meer aandacht had voor de rondborstige dames :D
 
oooooh was dat het????
Ik zag wel een paar van die music cabs die je kon winnen met die grijparmen,
 
Ik heb 2 weken terug gemaild voor eventuele vertragingen en 't werd bevestigd en verzekerd dat ze in November komen. Zojuist nog maar eens een mail gestuurd om te dubbelchecken.

D'r zijn ooit series gemaakt van andere cabs. Probleem met dit soort producten dat ze vrij limited zijn en licenties verlopen. Dus na een tijdje mogen ze niet meer gemaakt worden. Dat was in het geval van de oude cabs jaren geleden.
Dat zal dus over een tijdje ook gebeuren met deze Vewlix miniaturen.

Hier een plaatje van de cabs van toen (90+ USD):
mini-arcade-1.jpg


mini-arcade-2.jpg
 
THX for the info, Die 5 die ken ik ja. Waren aardig duur.
Wel mooi om te hebben. Ebay in de gaten houden.
 
Not really. Jammer dat een partij waar ik een goede feeling bij heb nu al 2 deadlines heeft gemist. Ik had een groot aantal besteld met het oog op de feestdagen maar die hebben ze behoorlijk gemist ;)
Heb 'm gemaild voor een nieuwe ETA.
 
Ik wil je niet pushen, maar het is op het moment de enige vewlix is die ik kan betalen hahaha.
 
Da Dude":9mx18pkk said:
Ik wil je niet pushen, maar het is op het moment de enige vewlix is die ik kan betalen hahaha.
No worries. Ik heb ze ook liever gisteren al ontvangen.
 
Nice man! Dat zou een mooie toevoeging zijn. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de Vewlix C(apcom) er wel mooier uit vindt zien.

Grappig dat je dit topic vandaag bumpt want... De bestelling van de schaalmodellen komt vandaag binnen!
Ik heb wat hulp nodig om te duimen dat de DPD vandaag ook echt langs komt.
 
Back
Top