What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito Vewlix C 1:12 schaal model

Jinxz

Pattern Reader
Het product verdient wel een eigen topic ;)
Zoals in het Otaku! container topic te lezen is komen er schaalmodellen van het Vewlix C model uit. Het zijn bouwpakketten die d.m.v. een klik-systeem te maken zijn. In m'n gebrekkig Japans heb ik vernomen dat er geen lijm nodig is.
Ik geloof dat het wel leuk is om aan te bieden en heb dus de stap genomen om er een aantal in te kopen. Ze worden eind oktober gereleased en aangezien ze per schip naar NL komen duurt het tot eind November voordat ze uitgeleverd kunnen worden.
Hier een afbeelding van het product, incl. 15 verwisselbare beeldschermen en stoel.

scale3.jpg


scale4.jpg


scale5.jpg


scale6.jpg


_IMG_1044.jpg


_IMG_1045.jpg


_IMG_1046.jpg


_IMG_1047.jpg


_IMG_1048.jpg



Nog ff en iemand bouwt er een LCD in ;)

Ik ga ze aanbieden voor 34,95 op Shadaloo.eu maar bied ze voor Nozomers aan voor 32,45 euro.

Ze liggen op voorraad dus laat maar weten.
 
Top. Ik zet je erbij.


Kijk eens wat een Vewlix met een werkplek kan doen. IT'S AMAZING!

kantoor.jpg
 
Wow die is groter dan verwacht... die komt op kantoor haha :P
 
flay":3kouy748 said:
Tja, daar kan je geen nee tegen zeggen :D
Doe mij ook maar eentje Chris.

Top. Ik zet 'm erbij.
Straks lekker frutselen met bouwpakketten ;)
 
Cageman":1xa0ucaz said:
Ik wil er twee, want gamen in je eentje is saai :)

Haha regel ik.
Ik kan niet wachten tot iemand er een werkende cab van kan maken ;)
 
Als ik kijk naar de mallen lijkt het btw wel of er gelijmd moet worden. Nja, is ook geen probleem natuurlijk!
 
studentzki":pyu3n7jw said:
Als ik kijk naar de mallen lijkt het btw wel of er gelijmd moet worden. Nja, is ook geen probleem natuurlijk!

't zou kunnen. Dit is de vertaalde japanse tekst : "markering afdichting wordt geleverd met lijm overbodig" :shock:
Ik denk dat daar uit moet worden afgeleid dat er geen lijm nodig is voor de stickers en decals :?:
 
schaal 1:12, dat betekent dat dit model ongeveer 13 cm hoog is. Ruim hoog genoeg voor een goede detaillering en mooie afwerking.

Doe mij er ook maar eentje. :D
 
Trailblazer":24mxof2w said:
Ik ook één plse!!

ckong":24mxof2w said:
schaal 1:12, dat betekent dat dit model ongeveer 13 cm hoog is. Ruim hoog genoeg voor een goede detaillering en mooie afwerking.

Doe mij er ook maar eentje. :D

Regel ik!

Van de week maar ff de leverancier bellen om er een aantal toe te voegen ;)
 
Jinxz":3lzfuenn said:
studentzki":3lzfuenn said:
Als ik kijk naar de mallen lijkt het btw wel of er gelijmd moet worden. Nja, is ook geen probleem natuurlijk!

't zou kunnen. Dit is de vertaalde japanse tekst : "markering afdichting wordt geleverd met lijm overbodig" :shock:
Ik denk dat daar uit moet worden afgeleid dat er geen lijm nodig is voor de stickers en decals :?:

Dat zou op zich wel logisch zijn, dan kun je af en toe de afbeelding op t scherm wisselen :)
Ik zou graag 2 willen ipv 1 als dat kan. 13 cm is btw mooie hoogte!
 
studentzki":mmtahyhh said:
Jinxz":mmtahyhh said:
studentzki":mmtahyhh said:
Als ik kijk naar de mallen lijkt het btw wel of er gelijmd moet worden. Nja, is ook geen probleem natuurlijk!

't zou kunnen. Dit is de vertaalde japanse tekst : "markering afdichting wordt geleverd met lijm overbodig" :shock:
Ik denk dat daar uit moet worden afgeleid dat er geen lijm nodig is voor de stickers en decals :?:

Dat zou op zich wel logisch zijn, dan kun je af en toe de afbeelding op t scherm wisselen :)
Ik zou graag 2 willen ipv 1 als dat kan. 13 cm is btw mooie hoogte!

Klopt, al moet ik zeggen dat veel van de onderdelen van de mallen een pen-gat verbinding lijken te hebben. Ach ja voegt weer wat toe aan het mysterie en de suspense ;)
Ik zet er eentje extra voor je bij.
 
Back
Top