What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito F3 - fan

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,027
Reaction score
7
Location
The Netherlands
hoi,

Heb een Taito F3 mobo (game volgt nog), maar de fan hangt er vrij zielig bij en gaat ook niet aan.
Vermoedelijk heeft de verkoper hem nooit gebruikt, aangezien hij ook niet aangesloten was 8)

Is die fan echt nodig? Heel veel impact heeft ie ook niet, gezien zijn oppervlakte. Mijn games staan maximaal een dag aan en dan meestal minder dan 50% bezetting.

Thanks :mrgreen:
 
Mijn mobo heeft geen fan en niet eens een plastic casing met klemmen
werkt perfect, vaak genoeg paar uur achter elkaar aan gestaan zonder issues!

Mooi systeem vind ik btw. Welke games ga je achteraan?
Ik heb tot nu toe;
- Puzzle Bobble 2
- Puzzle Bobble 4
- Pop n Pop
- Gekirindan
- Kirameki Star Road (moet nog een x geconvert worden ;) )

Vind de carts er heel vet uit zien en mooie library aan games
 
Thanks! Dat is een zorg verdwenen :)

Ik heb nu Gekirindan (zeer gaaf!). Echter mijn NAC levert niet genoeg power, zelfs niet als ik de pot helemaal open draai, dan nog heb ik maar 4.60-4.65 volt. De controls doen het wel, maar de graphics zijn nauwelijks aanwezig. :(
Die F3 is een redelijke vreter!

Op m'n Konami Candy doet ie het wel, zonder aanpassingen - maar dat is een hori cab 😉

Verder op het lijstje:
- Grid Seeker
- Rayforce / Gunlock
- Landmaker
- Recalhorn
- Twin Cobra II / Kyukyoku Tiger II
 
Nog geen issues mee gehad moet ik zeggen. Al mijn cabs starten F3 zonder problemen! Mijn oude Astro deed dat ook gewoon trouwens... Tijd voor een nieuwe voeding!

Gekirindan is idd tof :)
Lijstje ziet er verder wel goed uit! Deel is alleen als conversion/bootleg verkrijgbaar hè!

Grid Seeker is nooit als cartridge gereleased en Recalhorn is prototype game, dus die bestaat ook niet origineel ;)
 
sombetzki":2qdoui7l said:
Nog geen issues mee gehad moet ik zeggen. Al mijn cabs starten F3 zonder problemen! Mijn oude Astro deed dat ook gewoon trouwens... Tijd voor een nieuwe voeding!
De rest van de boards doen het verder prima daarop.

Grid Seeker is nooit als cartridge gereleased en Recalhorn is prototype game, dus die bestaat ook niet origineel ;)
ah! Dus die zijn impossible-to-get :|
 
Necrobump!

Sorry.

Mocht je toch nog een fan willen hebben, bij Conrad verkopen fans met de juiste afmetingen. Heb er net eentje vervangen (paar minuten geleden), want de oude maakte nog meer lawaai dan een CPS2 of Atomiswave...noisy little bugger!
 
Back
Top